ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ترامپ بدون اینکه برجام را پاره کند، برجام خود به خود پاره می شود

“امتیازاتی که ایران چند سال سر آنها چانه می زد، دیگر برنمی گردد و تا وقتی برجام معلق باشد، برای آمریکا هم اتفاقی رخ نمی دهد.”

بازخبر / فرزانه روستایی، کارشناس بی بی سی، درباره مواضع اخیر دونالد ترامپ علیه ایران گفت: «برخلاف آنچه که گفته می شود رئیس جمهور آمریکا نمی داند چکار می کند، احساس می کنم پروژه بسیار دقیقی دارد. براساس این پروژه اگر قرار باشد آمریکا رسما اعلام کند برجام را نمی پذیرد، هزینه سیاسی و حقوقی قابل توجهی متوجه این کشور خواهد شد اما وقتی یک ان قلت جدی به برجام وارد می کند، به این معنی است که می شود برجام را برای سال های طولانی تری معلق نگه داشت.»

روستایی افزود: « وقتی برجام معلق باشد و طرف مقابل تایید نکند و زیر سوال برود، بیشتر در خطر است. برجام بیشتر آسیب می بیند وقتی که آمار و ارقام آن تغییر کند.»

کارشناس بی بی سی ادامه داد: «با این اقدام، ترامپ بدون اینکه برجام را پاره کند، برجام خود به خود پاره می شود. علاوه بر این، امتیازاتی که ایران داشته، دیگر بر نمی گردد … امتیازاتی که ایران چند سال سر آنها چانه می زد، دیگر برنمی گردد و تا وقتی برجام معلق باشد، برای آمریکا هم اتفاقی رخ نمی دهد.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *