آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خسارت جزیی به خانه های روستایی در پی زلزله زیارتعلی

زمین‌لرزه ۵٫۵ ریشتری در هرمزگان به چند خانه روستایی خسارت جزئی وارد کرد.

بازخبر / رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: بلافاصله پس از زمین‌لرزه، امدادگران دو استان هرمزگان و کرمان به خالت اماده باش در آمده و تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

مرتضی سلیمی تصریح کرد: براساس گزارش‌های اولیه دهیاران در چند روستا خسارت جزئی مانند ترک‌خوردگی دیوار ثبت‌شده است و هیچ تلفات جانی یا مجروح تاکنون گزارش نشده و شهروندان آن مناطق در سلامت هستند.

در همین خصوص بخشدار رودخانه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر به‌منظور بازدید از روستاهای در مجاورت زمین‌لرزه به این مناطق اعزام شدیم.

عطاءالله کاظمی نژاد تصریح کرد: با توجه به میزان زمین‌لرزه و بازدید صورت گرفته تاکنون تنها خسارت جزئی مشاهده‌شده است که در پایان بازدیدها می‌توان بهتر در این خصوص اظهارنظر کرد.

به گزارش ایسنا، ساعت ۳:۵۴ بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۵٫۵ ریشتر در منطقه زیارتعلی هرمزگان  و نزدیک مرز استان کرمان رخ داد.این زمین‌لرزه در عمق ۲۰ کیلومتری زمین رخ داد و پس‌ازآن هفت پس‌لرزه در زیارتعلی و فاریاب کرمان تاکنون به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *