آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حمایت خانه مطبوعات از رسانه های شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی مطبوعات.

با توجه به نزدیک شدن به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات در تهران، رسانه استان هرمزگان هم درحال آماده شدن جهت شرکت در این نمایشگاه هستند.

بازخبر / استان هرمزگان از نظر تعداد رسانه شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی مطبوعات رتبه نخست را یدک میکشد که این خود نشانگر پویایی و فعال بودن رسانه های این استان است.

در پی اظهارات مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان، مبنی بر کمک به رسانه های شرکت کننده در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، شاهد همکاری خوبی بین خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با رسانه های حاضر در نمایشگاه خواهیم بود.

اسکان رایگان، کمک هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه راه اندازی غرفه های نمایشگاه از نمونه کمک هایی است که معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان قول آنرا به رسانه ها داده است.

اسکان و کمک هزینه ایاب ذهاب پرسنل سیزده رسانه ای که از استان هرمزگان در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تهران حضور خواهند داشت کاری دشوار و پر هزینه است، لذا باید دستمریزاد گفت به اعضاء محترم خانه مطبوعات استان هرمزگان که این مهم را محقق خواهند نمود. شایان ذکر است مدیران ادارت و دستگاه های دولتی نیز تا این لحظه قول همکاری با خانه مطبوعات استان هرمزگان را داده اند ، البته باید دید این مدیران محترم تا چقدر پای قول خود خواهند ماند، و تا چه اندازه به رسانه هایی که در طول سال حامی و تریبون آنها هستند، کمک خواهند کرد !؟ ، لذا انتظار میرود به واسطه حمایت های همیشگی رسانه ها از مدیران و ادارات و نیز انعکاس اخبارشان در جامعه، این مدیران نیز حمایتهای خوبی از رسانه کنند.

کمک به رسانه های استان هرمزگان و حمایت از آنها بحث مهمی است که خوشبختانه از طرف خانه مطبوعات در حال اجراست. حمایت از رسانه های یک استان باعث پویاتر شدن و قدرتمندتر شدن رسانه ها می شود و هر زمان رسانه های استان پویا باشند، خروجی اش پررنگ شدن حس مطالبه گری مردم استان خواهد بود و همین امر منجر به فعال شدن مدیران و ادارات خواهد شد.

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *