چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

هاشمی تختی : پیگیر سهم ۲۵ درصدی از آزمون استخدامی سازمان بنادر برای هرمزگان هستیم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: پیگیر سهم ۲۵ درصدی از کل جذب آزمون استخدامی سازمان بنادر برای هرمزگان هستیم.

بازخبر /حسین هاشمی تختی اظهار کرد: اشتغال در استان هرمزگان در شهرهای مختلف متفاوت است و ما در مناطقی از استان با بیکاری بالای جوانان مواجهیم به طوری که در هر خانواده یک یا دو جوان بیکار وجود دارد.

وی افزود: در آزمون جدید استخدامی سازمان بنادر کل کشور، پیگیر سهم ۲۵ درصدی از کل میزان جذب سازمان بنادر برای استان هرمزگان با اولویت نیروهای بومی هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان این که در طول دو ساله اخیر پیگیری‌های نمایندگان در حوزه مسائل مختلف اقتصادی در استان به نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: ۲۴ ساعته شدن فعالیت گمرک بندرشهید رجایی با رویکرد تسریع در عملیات‌های تخلیه و بارگیری و همین‌طور سرعت دادن به انتقال کالا از استان هرمزگان به دیگر استان‌های کشور از جمله این پیگیری‌ها بوده است.

هاشمی تختی تصریح کرد: در حوزه تسهیل تجارت در استان گام‌های خوبی برداشته شده است و مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز یک فرد خبره و توانمند در زمینه بندری و دریایی است و سال‌ها سابقه کار و فعالیت در این حوزه را دارد و از زمان حضور در این جایگاه توجه خاصی به هرمزگان نشان داده است و حتی در این مدت شاهد بسترسازی برای حضور برخی نیروهای هرمزگان در مناصب مرکزی این سازمان در تهران بوده‌ایم.

وی گفت: فازهای توسعه بندرشهید رجایی از دیگر اولویت‌های ما برای حفظ توان رقابت‌پذیری کشورمان با کشورهای حوزه خلیج فارس است که نیازمند نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری است و سازمان بنادر باید این موضوع را به عنوان یک اولویت جدی پیگیری کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *