آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دانشور : ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ورزشی در هرمزگان تعیین شده است/ منتظر تخصیص در نیمه دوم سال هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی در قالب اعتبارات تملک دارایی در هرمزگان در نظر گرفته شده است که منتظر تخصیص‌ها در نیمه دوم سال هستیم.

بازخبر /غلامعلی دانشوردر حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح شهرستان بندرعباس اظهار کرد: برای سال ۹۶ بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی در استان هرمزگان در نظر گرفته شده است اما باید منتظر تخصیص‌ها در نیمه دوم سال باشیم تا بتوانیم با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: نیمه دوم سال زمان مناسبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در حوزه ورزش در استان هرمزگان با توجه به بهبود نسبی شرایط آب و هوایی است و امیدواریم که هر چه سریع‌تر میزان تخصیص‌های اعتبارات عمرانی مشخص شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان این که ورزش حرفه‌ای در هرمزگان به حمایت ویژه نیاز دارد، عنوان کرد: به نظر می‌رسد با بررسی‌های صورت گرفته سالانه نیاز به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اداره مجموعه تیم‌های ورزشی حرفه‌ای که در لیگ‌های معتبر کشوری حضور دارند، هستیم که بهترین راه در این زمینه استفاده از توان واحدهای صنعتی بزرگ در غرب شهر بندرعباس است.

دانشور تصریح کرد: تیم‌های خوبی از هرمزگان در رشته‌های مختلف در لیگ‌های برتر کشوری حضور دارند که بسیاری از ورزشکاران آنان در تیم‌های ملی حضور دارند و اگر نتوانیم حمایت لازم را از این تیم‌های ورزشی داشته باشیم، عملا این سرمایه‌های بزرگ ورزشی را از دست می‌دهیم.

وی گفت: ما به طور مستمر از ورزشکاران در قالب‌های مختلف حمایت می‌کنیم اما شیوه کمک اداره کل ورزش و جوانان به ورزشکاران از طریق هیأت‌های ورزشی است که آنها در آن عضویت دارند و لذا عمده حمایت‌های اخیر از جمله در مورد آقای کامبیز طارمی نیز از محل اداره کل ورزش و جوانان و از طریق پرداخت مبالغی به هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان بوده که در تازه‌ترین مورد در نامه‌ای که از سوی هیأت در ۱۱ مهرماه به ما صورت گرفته، درخواست یک میلیون تومان کمک شده بود که در ۲۶ مهرماه به حساب هیأت برای پرداخت به آقای طارمی واریز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در قالب‌های مختلف به تیم‌ها و ورزشکاران شاخص استان کمک کرده‌ایم که از جمله آن تیم یاران جوان بندرعباس، رهپویان بسکتبال بانوان، تیم بسکتبال بانوان خورگو، عسل محسنی، کامبیز طارمی، مهدی ماندگاری، تیم آذرخش بندرعباس، هدیه کاظمی، هاجر کبابی و چندین ورزشکار مختلف بوده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *