توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

نماینده کنگره آمریکا: عربستان جزو بزرگ‌ترین حامیان داعش است/ نبرد آمریکا با تروریسم متناقض است

عضو مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به حمایت دولت کشورش از عربستان سعودی به عنوان «یکی از بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی» ادعای واشنگتن درباره مبارزه با تروریسم را «متناقض» خواند.

بازخبر / «تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با توصیف عربستان به عنوان «یکی از بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش»، حمایت واشنگتن از ریاض را با ادعای این کشور درباره مبارزه با تروریسم متناقض خواند.

«گابارد» در این مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با اشاره به کشته شدن چهار سرباز آمریکایی در نیجر گفت که مردم آمریکا خواستار آن هستند که دولت به روشنی اهداف و راهبرد خود از حضور در نیجر را برای آنها توضیح دهد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، ادعای آمریکا درباره مبارزه با تروریسم از یک سو، و حمایت از عربستان از سوی دیگر را متناقض خواند.

گابارد گفت: «ما داریم پول مالیات‌دهندگان آمریکایی را در نقاظ مختلف دنیا برای این جنگ با تروریسم هزینه می‌کنیم، اما از طرف دیگر می‌بینیم که همین چند ماه پیش دولت ترامپ همکاری‌ها و ائتلافش با کشورهایی مانند عربستان سعودی که همچنان یکی از بزرگترین حامیان این گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش در سراسر دنیا هستند را مضاعف می‌کند.»

وی اضافه کرد: «این تناقض برای مردم آمریکا بسیار روشن است و لازم است ما درباره این پرسش، پاسخی از این دولت دریافت کنیم که راهبرد ما در  این جنگ با تروریسم دقیقاً چیست و می‌خواهیم به چه هدفی دست پیدا کنیم.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *