اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری گروگان‌گیران شاگرد طلافروشی طی یک عملیات ضربتی در بندرعباس/ خوشحالی مردم از اقدام به موقع پلیس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند گروگان‌گیری و بازگشت گروگان در کمتر از ۷۲ ساعت به آغوش خانواده خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، سردار عزیزاله ملکی امشب در حاشیه عملیات دستگیری گروگانگیران شاگرد یک طلافروشی در بندرعباس، اظهار کرد: در یکشنبه گذشته در پی دریافت اخباری مبنی بر مفقود شدن یکی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یکی از کارکنان یک‌طلا فروشی در بندرعباس به گروگان رفته که بلافاصله تیم‌های عملیاتی تشکیل و پس از سه‌روز کار مداوم و تلاش شبانه‌روزی، بحمداله در شامگاه روز جاری و در یک‌عملیات ضربتی گروگان‌گیران در مخفیگاهشان دستگیر و فرد ربوده شده نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان در کمتر از ۷۲ ساعت موفق به شناسایی گروگان‌گیران و رهایی گروگان از چنگال آنان شدند، اذعان داشت: دو متهم تا کنون در این زمینه دستگیر شده‌اند.

گفتنی است در پی‌رهایی گروگان، شهروندان بندرعباسی  با ارسال پیام و مراجعه حضوری از اقدام به‌موقع و ضربتی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *