اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دو آدمکش اعدام می شوند

قضات دیوانعالی کشور، حکم قصاص دو سارق جوان را تأیید کردند که به اتهام قتل صاحب خودروگرانقیمت، محکوم شده بودند.

بازخبر /  دو سال قبل مردی به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: پسرم برای فروش ماشین، با دو مشتری سوار خودرو‌اش شد وبرای بررسی وضعیت فنی ماشین بیرون رفتند. ولی ساعتی گذشت واز پسرم خبری نشد. با تلفن همراهش تماس گرفتم که غریبه‌ای جوابم راداد.بعد ازگفت‌و‌گویی کوتاه فهمیدم پسرم ربوده شده است.

١٢ روز بعد از این گزارش مأموران با راهنمایی پدرمرد جوان گمشده و ردیابی‌های تخصصی موفق شدند دو مرد جوان به نام‌های مازیار و اشکان- خریداران قلابی -را شناسایی ودستگیر کنند. آنها نیز در بازجویی‌ها به قتل صاحب خودرو برای سرقت خودرو اش اعتراف کردند.

پس ازصدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در نخستین جلسه دادگاه پدر و مادر مقتول خواستار صدور حکم قصاص برای هر دو متهم شدند و اعلام کردند با توجه به اینکه هر دو مشارکت در قتل دارند، تفاضل دیه را می‌پردازند، اما از قصاص صرف‌نظر نمی‌کنند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند وهردو متهم را به اتهام مشارکت در قتل وسوزاندن جسد به قصاص محکم کردند. صبح دیروز این حکم از سوی قضات شعبه هفتم دیوانعالی کشور تأیید شد.

ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *