توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تجمع غرفه داران بازار جدید ماهی فروشان بندرعباس/استاندار هرمزگان دستور پیگیری داد

جمعی از ماهی‌فروشان بندرعباسی امروز جلوی ساختمان استانداری هرمزگان تجمع و نسبت به عدم تحویل غرفه‌هایشان در بازار جدید ماهی‌فروشان اعتراض کردند.

بازخبر / جمعی از ماهی‌فروشان بندرعباسی امروز جلوی ساختمان استانداری هرمزگان تجمع و نسبت به عدم تحویل غرفه‌هایشان در بازار جدید ماهی‌فروشان اعتراض کردند.

صبح امروز جمعی از خریداران غرفه بازار ماهی‌فروشان جدید بندرعباس مقابل استانداری هرمزگان تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شدند.

یکی از نمایندگان ماهی‌فروشان در خصوص این تجمع گفت: دیگر تاب و تحمل مان به سر آمده و از سه سال گذشته سرمایه‌ی ما بلوکه‌شده است و کسی نیز جوابمان را نمی‌دهد.

وی افزود: برای مغازه‌های ۱۰ متری ۷۵ میلیون تومان، برای مغازه‌های ۲۰ متری ۱۳۰ میلیون تومان و برای مغازه‌هایی با موقعیت بهتر تا ۳۰۰ میلیون تومان از ما گرفته‌اند اما امروز زمزمه‌هایی از تخریب این بازار به گوش می‌رسد و کسی هم پاسخگوی ما نیست.

وی در پایان گفت: ماهی‌فروشان نباید هزینه‌ی تصمیم‌گیری‌های ناصحیح آقایان را بدهند و خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به این وضعیت هستیم.

در پی این تجمع استاندار هرمزگان با مأموریت به معاون عمرانی استانداری و فرماندار بندرعباس دستور رسیدگی سریع به خواسته‌‌های معترضین داد.

به گزارش ایسنا، نامناسب بودن بازار ماهی‌فروشان فعلی شهر بندرعباس مسئولان شهری و فرمانداری شهرستان را بر آن داشت تا به فکر احداث یک بازار جدید برای ساماندهی دست‌فروشان ماهی‌فروش در شهر بیفتند، ازاین‌رو پروژه احداث بازار ماهی‌فروشان در بوستان پشت شهر به مساحت ۳۶ هکتار در اواخر بهمن‌ماه سال ۹۰ با حضور استاندار هرمزگان و مسئولان محلی و استانی کلنگ زنی شد.

قرار بود پروژه احداث بازار ماهی‌فروشان با ۳۰۰ باب غرفه و ۳۰۰ پارکینگ طی دو سال در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شود و پارک تفریحی هم ظرف مدت شش ماه در کنار این پروژه به بهره‌برداری برسد. قرار گرفتن این طرح حدفاصل اسکله شهید حقانی و اسکله پشت شهر در کنار ساحل به گفته مسئولان ذی‌ربط نقض آشکار حریم ۶۰ متری ساحل بود و یکی از نکات قابل‌تأملی آن است که مسئولان در بدو اجرا و زمان واگذاری زمین به سرمایه‌گذار به حریم ساحل و منظر شهری بی‌توجه و یا بدون اعتنا به این موضوع اقدام کرده بودند و مشخص نیست چه سرنوشتی برای آن رقم می‌خورد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *