توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
گفت‌وگوی شكيرا با خبرنگار ایتالیایی و تكذيب جدایی‌اش از جرارد پيكه

شکیرا: پیکه مجازات شیرین سرنوشت برای من است

شکیرا در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیا شایعه جدایی‌اش از پیکه را به طور کلی رد کرد.

بازخبر / شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر جرارد پیکه اخیراً گفت‌وگویی اختصاصی را با سیلویا توفانین، مجری ایتالیایی برنامه «وریسیمو» کانال ۵ ایتالیا انجام داد و در جریان این گفت‌وگو از زندگی شخصی‌‌اش صحبت کرد.

این در حالی است که اخیراً گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد بحران در زندگی این زوج سرشناس و حتی جدایی آنها به گوش می‌رسید اما شکیرا همه این صحبت‌ها را تکذیب و اعلام کرد که همیشه از پیکه دفاع می‌کند. این خواننده کلمبیایی در ادامه یادآوری کرد که ممکن است برای سومین بار بچه‌دار شوند. شکیرا در مورد تعهد فوتبالی پیکه گفت: «جرارد به تمام معنا به بارسلونا وفادار است. او در این تیم تبدیل به یک مهره ارزشمند شده. سخت است بتوان بازیکنی این‌چنینی پیدا کرد‌ چرا که بسیاری از فوتبالیست‌ها بی‌وفا به تیم‌شان هستند (البته نه به معنای بد): آنها می‌آیند و می‌روند و از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شوند.»

شکیرا در مورد خانواده چهارنفره‌شان گفت: «خانواده در مرکز دنیای من است. پیکه؟ قلب پیکه برای بارسلونا می‌تپد. به نظر من او یکی از معدود بازیکنانی است که در بارسلونا به دنیا آمده و با ایدئولوژی آبی‌واناری‌ها رشد کرده و این کاملاً در وجودش رخنه کرده است. فکر می‌کنم در این شرایط نمی‌توان با پیشنهاد هیچ مبلغی او را خرید. از من می‌پرسید که آیا در طول شش سال زندگی با پیکه تغییر کرده‌ام؟ بله. قطعاً. قبلاً همیشه می‌گفتم که هرگز حاضر نیستم با یک فوتبالیست زندگی کنم. هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که همسر یک فوتبالیست باشم. پیکه مجازات شیرین سرنوشت برای من است. ما مکمل هم هستیم. از بسیاری نظرها خیلی شبیه همیم. روز تولد هردوی‌مان ۲ فوریه است و بسیار پرشور و هیجانیم. البته او کمی آرام‌تر است و من کمی دراماتیک‌تر.»

این خواننده کلمبیایی در مورد اینکه آیا دوباره مادر خواهد شد یا خیر، گفت: «فرزند سوم؟ اگر از راه برسد که خوش آمده ولی در این شرایط و با داشتن دو فرزندی که انگار شش نفر هستند! نمی‌دانم… نمی‌توانید تصور کنید که فرزندان‌مان چطور هستند. آنها همه ویژگی‌های مادر و پدرشان را دارند. مثل یویو در طول روز این طرف و آن طرف می‌روند. خیلی بامزه‌اند ولی ساعت ۱۱ شب، من از خستگی بیهوش می‌شوم.»

دیگران هم خبر را تکذیب کردند

مجله اولا هم در تکذیب خبر جدایی پیکه و شکیرا، در گزارشی به بازتاب صحبت‌های مدیر تبلیغاتی شکیرا پرداخته: «همه چیز مثل قبل است. این‌ها همه چرت و پرت‌هایی است که مردم می‌گویند تا به پیکه آسیب بزنند.»

ویلیام مبارک و نیدیا دل کارمن ریپول، والدین شکیرا هم هرگونه جدایی دخترشان و همسرش را تکذیب کرده‌اند. آنها در گفت‌وگو با خبرنگاری در نزدیکی خانه پیکه و شکیرا گفتند: «آنها مثل همیشه شاد و خوب هستند و همه ما نیز خوشحال هستیم.»

پسندیدم(9)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *