توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برانکو: زدن ۵ گل به الهلال امکان‌پذیر است/ اگر الهلال را ببریم، شک نکنید پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به نتیجه دیدار رفت، فردا روز جدیدی برای پرسپولیس است و باید مقابل الهلال پیروز شویم.

بازخبر / از مسقط، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: ما بازی سختی در پیش داریم ما بازی رفت را ۴ بر صفر باختیم. و دو تیمی به این مسابقه آمدند که از تیم‌های خوب آسیا هستند. من از قبل گفته بودم که این دو تیم تیم‌های خوب آسیا هستند.

برانکو ادامه داد:‌ ما می‌دانیم فردا روز جدید و بازی جدیدی خواهد بود. ما برای این بازی جدید خیلی با قدرت وارد زمین خواهیم شد هر چند بازی رفت نتوانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. با الهلال بازی سختی و حساسی در پیش داریم و ما این موضوع را کاملا درک کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه زدن ۵ گل به الهلال کار سختی است اما آیا شما پیش‌بنیی می‌کنید فردا بتوانید ۵ گل به این تیم بزنید و یا اینکه در صورت صعود الهلال به فینال فکر می‌کنید این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود،؛ اظهار داشت: طبیعی است که اینکار سخت است اما این ورزش است. نه تنها امکان این مسئله است بلکه نمونه‌های زیادی وجود دارد. الهلال یکی از تیم‌های خوب آسیا است و اگر فردا صعود کند مطمئنم قهرمان آسیا می‌شود. اما اجازه بدهید ما ورزشکاران فکر کنیم تیم خوبی داریم و حق امیدواری داریم و طبعیی است همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. قبول دارم که کار سختی است اما در فوتبال همه چیز امکان دارد.

برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اینکه اگر پرسپولیس به فردا به فینال برود قهرمان می‌شود، تصریح کرد: بله، اگر تیم قدرتمندی مثل الهلال را ببریم شک نکنید می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه غیبت مهدی طارمی در بازی فردا چه تاثیری دارد گفت: طارمی در دو سال اخیر بهترین گلزن و بهترین بازیکن ایران بود که آقای گل لیگ قهرمانان است. نبود او و فرشاد احمدزاده فقدان بزرگی است که دیروز عمل جراحی کرد. اما با وجود این مسائل من به تیمم ایمان دارم چون بارها نشان داده‌ایم می‌توانیم و طبیعی است فردا هم تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فقط با بازیکنان بومی به این مرحله صعود کرد و این از نظر هواداران یک برد به حساب می‌آید، و اینکه پرسپولیس بارها چند گل از حریفان عقب بود اما در نهایت این نتایج را جبران کرد، گفت: شما اشاره کردید ما تنها تیمی بودیم که بدون بازیکن خارجی تا یک چهارم نهایی بالا آمدیم و این خودش دلیلی است من چقدر به بازیکنانم ایمان دارم. این مسئله اتحاد و همبستگی آنها را نشان می‌دهد. امیدواریم و کسی نمی‌تواند این امید را از ما بگیرد. من به حریفان احترام می‌گذارم. همه تیم‌های سطح بالا به این مرحله رسیده‌اند.

برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگار عربستانی که برانکو در عربستان مربیگری کرده و اگر الهلال به فینال صعود کرد همراه ما به بازی فینال خواهد آمد یا خیر، اظهار داشت: من بابت این دعوت تشکر می‌کنم.  اما من مسئولیت زیادی در پرسپولیس دارم. بابت این دعوت تشکر می‌کنم. اما من از پرسپولیس پول خوبی می‌گیرم!

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *