توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

ترامپ بار دیگر از «احتمال بالای» خروج از برجام سخن گفت

رئیس‌جمهور آمریکا در نشست کابینه، ضمن دفاع از اعلام عدم پایبندی ایران به برجام در گزارش به کنگره این کشور، از احتمال «بالای» خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای ایران حرف زد.

بازخبر  / «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز در نشست کابینه کشورش، باز هم در خصوص برجام سخن گفت.

ترامپ در نشست کابینه آمریکا گفت که «از کاری که کردم بسیار خوشحالم. از اینکه به عنوان یک ملت، از ما بهره‌کشی شود خسته شده‌ام.

اشاره او به اعلام عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای ایران در گزارش به کنگره آمریکا و همچنین اعلام راهبرد جدیدش در قبال ایران بود.

رئیس جمهور آمریکا در حضور وزرای دولت افزود: «شاید برخی بگویند که احتمال بیرون آمدن آمریکا از برجام، از احتمال ماندن در این توافق بیشتر باشد».
وی در ادامه افزوده: «[درباره برجام] باید ببینیم گام دوم چیست. ممکن است لغو کامل باشد. این یک احتمال بسیار واقعی است.»

ترامپ که توافق هسته‌ای را «بدترین توافق تاریخ آمریکا» خوانده، برای اثبات مدعایش، به توانمندی‌های مذاکراتی ایرانیان پرداخت و گفت:‌ «ایرانی‌ها مذاکره‌کنندگان بزرگی هستند و موفق شدند به توافقی فوق‌العاده برای خودشان و وحشتناک برای آمریکا دست پیدا کنند.»

دونالد ترامپ جمعه این هفته، راهبرد کلی دولتش را در خصوص ایران اعلام کرد.

این راهبرد بر مقابله با برنامه موشکی ایران و تغییر تعریف برجام برای آمریکایی‌ها بنا شده است؛ قرار است که کنگره آمریکا، متمی به «قانون نظارت بر توافق هسته‌ای» اضافه و برنامه موشکی بالستیکی ایران را به عنوان یک محدودیت ضدبرجامی معرفی کند، محدودیتی که با نقض آن، آمریکا حق بازگرداندن یکجانبه همه تحریم‌های هسته‌ای را خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *