توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در انتظار معجزه/عملیات غیرممکن سرخپوشان مقابل الهلال

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می‌رود که برای صعود به فینال به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد.

بازخبر / پرسپولیس و الهلال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا (سه‌شنبه) در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی رفت دو تیم که در شهر ابوظبی به میزبانی الهلال برگزار می‌شد با شکست سنگین ۴ بر صفر پرسپولیس همراه شد تا امیدهای سرخپوشان به دیدار برگشت بسیار کمرنگ شود.

در بازی رفت محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی به دلیل محرومیت و سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت غایب بودند اما در بازی برگشت به جز مهدی طارمی که همچنان محروم است سه بازیکن دیگر می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.  نسبت به بازی برگزار شده در شهر ابوظبی پرسپولیس حسین ماهینی را به دلیل دو اخطاره شدن و فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا پرسپولیس در این بازی هم با سه غایب به مصاف حریف قدرتمند خود برود.

الهلال به واسطه ۴ گلی که در دیدار رفت به ثمر رساند شرایط بسیار خوبی دارد و با خیالی راحت و آسوده پا به میدان می‌گذارد اما در مقابل پرسپولیس که درهفته‌های اخیر حواشی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته شاید تنها رخ دادن یک معجزه بتواند آنها را به فینال آسیا برساند.

پرسپولیس بعداز اتمام اردوی تیم ملی و در حالی که تنها یک روز بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار داشت به مصاف استقلال خوزستان رفت و به پیروزی سه بر یک رسید اما در طرف مقابل دیدار حریف پرسپولیس در لیگ عربستان لغو شد تا الهلال با بیش از ۱۰ روز استراحت به مصاف پرسپولیس برود.

هر چند پرسپولیس برابر الهلال برای صعود یک عملیات غیرممکن در پیش دارد اما فوتبال نشان داده قابل پیش‌بینی نیست و اتفاقاتی که هر از چندگاهی در این رشته ورزشی رخ می‌دهد باعث زیبایی دو چندان آن شده است. شاید معجزه این بار در اردوی سرخپوشان رخ دهد و این پرسپولیس باشد که برای اولین بار بتواند مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *