توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

انهدام باند کلاهبرداران گوشی همراه در تهران

رییس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، از انهدام باند کلاهبرداران گوشی همراه در بزرگراه آزادگان، در جنوب تهران خبر داد و گفت: این متهمان هنگام فرار دستگیر شدند.

بازخبر / سرهنگ علی شریفی گفت: یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و بیان کرد که برای خرید پسته از دستفروشان کنار اتوبان آزادگان از خودرو پیاده شدم که چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت به وی مراجعه و با نشان دادن گوشی همراه و دریافت وجه نقد به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰ تومان، گوشی همراه را در نایلون مشکی به من تحویل و بلافاصله محل را ترک کردند. پس از آن متوجه شدم که کلاهبرداران یک قطعه سرامیک درست به ابعاد گوشی همراه را در داخل نایلون گذاشته اند.

وی افزود: برای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام که مشاهده می کنند متهمان در خلاف جهت در حال تردد و نزدیک شدن به محل هستند که به محض مشاهده، سعی داشتند از محل فرار کنند ولی با سرعت عمل ماموران کلانتری ناکام مانده و مجبور به توقف شدند.

سرهنگ شریفی گفت: در بازجویی هایی که انجام شد متهمان به جرم خود در خصوص بزه انتسابی اعتراف و به دو سرقت دیگر نیز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازرسی صورت گرفته از متهمان، تعداد ۳ دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ و تعداد ۴ قطعه سرامیک کشف شد. متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و سپس برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

مهر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *