توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

احتمال محرومیت پرسپولیسی ها

رییس کمیته اخلاق نسبت به خبرهایی که درباره قلیان کشیدن بازیکنان حرفه ای فوتبال ایران اعلام شده واکنش نشان داده است.

بازخبر / رییس کمیته اخلاق گفته است: کشیدن قلیان و استعمال دخانیات کار زندانیان خطرناک است نه بازیکنان. رفتار غیر حرفه‌ای نظیر استعمال قلیان و مواد مخدر به دور از شان یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در فوتبال کشور به هیچ وجه جایگاهی ندارد.

تورک همچنین از برخورد با بازیکنانی که دست به این اقدامات می زنند خبر داده است: در صورت مشاهده این گونه رفتارهای خلاف و غیر حرفه‌ای، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بدون هر گونه مماشات، به شدت با خاطیان برخورد کرده و محرومیت‌های سنگینی را اعمال خواهد کرد.

در روزهای گذشته اخباری درباره قلیان کشیدن برخی فوتبالیست های لیگ برتر از جمله بازیکنان پرسپولیس مطرح شده که با توجه به اظهار نظر رییس کمیته اخلاق، خطر محرومیت پرسپولیسی ها را تهدید می کند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(7)

1 نظر برای “احتمال محرومیت پرسپولیسی ها”

  1. م - ا گفت:

    اقای اخلاق بی احترامی به قشر و مردم و کارگران و زحمتکش جامعه مشخصه رفتاری و خانوادگی شما میباشد همه مثل شما زندانی خطر ناک نیستند .

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *