توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

متاسفانه برخی مدیران طاقت انتقاد را ندارند

مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان در نشست خبری حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن مهم خواندن نقش رسانه ها در جامعه بیان کرد: مطبوعات و رسانه پویا باعث پیشرفت در جامعه خواهد شد و مدیران نیز خواهند دانست که فعالیت هایشان به خوبی رصد شده و به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

بازخبر / معصومه قاسمی افزود : متاسفانه برخی از مدیران استان طاقت شنیدن انتقاد را ندارند و سریع برعلیه رسانه منتقد موضع گیری میکنند، هرچند ما معتقد هستیم که نقد باید اصولی، سازنده و فاقد غرض ورزی باشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان ادامه داد : تا زمانی که از مدیران تعریف میشود و از فعالیتهای مثبتشان اخبار در رسانه ها درج میگردد، روابطشان با رسانه ها خوب است ولی همین که نقدی به آنها وارد میگردد، موجب ناراحتیشان شده و رسانه منتقد را تحریم می‌نمایند.

قاسمی خاطرنشان کرد : رسالت خبرنگار و رسانه ها آگاهی بخشیدن به مردم است و مردم باید از عملکرد مدیران استان مطلع باشند، لذا نمیشود فقط اخبار مربوط به فعالیتهای مثبت یک اداره را منتشر کرد، رسالت خبرنگاران و رسانه ها ایجاب میکند تمامی عملکرد یک مدیر و دستگاه تحت امرش را به سمع و نظر مردم رساند.

وی همچنین در پایان از آقای حسین هاشمی تختی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تشکر و قدردانی کرد که فرصتی را فراهم ساخته است تا عملکرد خود و دیگر نمایندگان استان را به اطلاع خبرنگاران و مردم برساند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *