توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
جامعه‌ مدرسین حوزه‌ علمیه قم:

تحریف نام تاریخی خلیج فارس اوج حماقت گویندگانش را نشان می‌دهد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

بازخبر / از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.

در بیانیه این نهاد حوزوی آمده است: دور جدید گزافه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌منطق و گستاخ آمریکا در تشدید سیاست‌های خصمانه ضدایرانی بار دیگر چهره ظالم و خبیث او را آشکارتر کرد.

دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه‌های تروریستی و جنایتکار است در حالی ایران را به اقدامات بی‌ثبات‌کننده متهم می‌کند که رژیم‌های دست‌نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سال‌هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه با تأکید بر اینکه اقدامات غیرمسؤولانه آمریکا در حمایت از تروریست‌های داعشی و صهیونیست‌های غاصب، منطقه غرب آسیا را به منطقه‌ای پرآشوب تبدیل کرده، تصریح شده است: جهان، امروز در آتش خشونت‌ها و فتنه‌هایی می‌سوزد که هیزم آنها را حکومت آمریکا فراهم کرده است.

آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی، عدم تعهد خود به موافقت‌نامه هسته‌ای را بار‌ها در عمل نشان داده است، اعلام عدم پایبندی ایران به برجام و تلاش برای افزایش تحریم‌های ظالمانه، غیرقابل اعتماد بودن این دولت بی‌مسؤولیت را بر تمام جهانیان آشکار کرد. تحریف نام تاریخی خلیج فارس و استفاده از عناوین مجعول بیش از آنکه خدشه‌ای بر این نام باشکوه وارد کند اوج نادانی و حماقت گویندگانش را نشان می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت مجاهد ایران این حرف‌های تکراری و اتهامات واهی را چون همیشه پوچ و بی‌ارزش می‌داند و مسیر ایستادگی خود در حمایت از مظلومان منطقه و مبارزه با رژیم‌های جبار را ادامه خواهد داد.

ایران اسلامی به خواست خداوند متعال و الطاف حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و پاسداری رزمندگان سلحشور خود، سایه شوم گروه‌های تروریستی را از منطقه کم خواهد کرد و در راه دفاع از نظام اسلام، تجهیز و توانمندسازی در تمام عرصه‌های متعارف نظامی را حق خود می‌داند.

در این بیانیه اذعان شده است: ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ جریانی حق یاوه‌گویی و اتهام‌زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.

در پایان این بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان تکراری و بی‌محتوای رئیس جمهور آمریکا از پاسخ قاطع مسؤولان به این گستاخی‌ها تشکر کرده و اعلام می‌دارد: دولت دروغگو، فریبکار و بدعهد آمریکا در چشم مردم ایران و جهان دیگر جایگاه خود را از دست داده است و آمریکای امروز یک آمریکای منزوی است. موج گسترده بیداری ملت‌های مبارز، پرده تزویر و ستم این رژیم مستکبر را بیش از پیش کنار زده است و در باتلاقی که برای خودش ایجاد کرده، فرو خواهد رفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *