توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

فقط با موج همدلی میتوان به استان توسعه بخشید

حسین هاشمی تختی بیان کرد : از همه رسانه ها تشکر میکنم ، رسانه کار بزرگی را انجام میدهند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، اگر در امور اجرایی، مسئولین دچار اشکال شوند این خبرنگاران هستند که با مطالبه گری کمبودها را به طمع و نظر همگان می رسانند.

بازخبر / حسین هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان در جمع خبر نگاران بیان کرد : با حضور استاندار جدید شاهد ایجاد فضای خوبی ایجاد شده است. ما از دولت و مسئولین استان مطالبات داریم ولی اگر همدل باشیم میتوانیم، با یک موج همدلی میتوانیم اقدامات خوبی در استان انجام دهیم. وی ادامه داد ؛ به استاندار برای انتخاب دستیاران و مدیران فشار نخواهیم آورد، ولی ما از مدیران کار و انجام وظیفه انتظار داریم و همه مدیران باید ملزم به انجام کارهای مردم در استان باشند.

در انتخاب استاندار، مجمع نمایندگان استان خواهان انتصاب یک نیروی بومی ماندگار برای کرسی استانداری بودیم ولی سیاست دولت آقای روحانی بر این است که در استانها از استاندار بومی استفاده نکنند. ولی با گزینه ی خوبی مانند دکتر همتی که به ما معرفی شدند، همه نمایندگان رای موافق به ایشان دادند و واقعا” در این مدت کوتاه دکتر همتی اقدامات خوبی را انجام داده است. خوشبختانه آقای دکتر همتی کارنامه خوبی در استان قزوین دارد و شخصی عملگراست و موفقیت های ایشان در پست قبلیش گواه این موضوع است و ما نمایندگان سعی میکنیم در کار ایشان و انتصابات ایشان دخالتی نداشته باشیم تا در صورت کم کاری بتوانیم مطالبه گری کنیم.

وی افزود : دست آقای استاندار را برای انتخاب معاونانش باز گذاشتیم ولی به ایشان پیشنهاد کردیم از نیروهای خوب بومی هم در صورت صلاحدید استفاده کنند.

حسین هاشمی تختی در خصوص سخنرانی رئیس جمهور آمریکا ضمن بی اساس و بی ادبانه بودن صحبتهای ترامپ، افزود ترامپ یک آدم دائم الخمر و فاسد است و چطور برای ریاست جمهوری آمریکا رای آورده است جای تعجب دارد. وی بیان کرد ایران کاملا” پایبند به برجام است و به تعهداتش پایبند است، هرچند ما معتقدیم میتوان آنرا بهتر هم امضا کرد. برجام نه ترکمنچای است و نه فتح الفتوح ، ولی هرچه هست مورد تایید رهبری است. هاشمی ادامه داد برجام اتحاد بین مردم و مسئولین را بیش از پیش کرده است.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد : سپاه پاسداران فرزند شکل گرفته از دل انقلاب و دل مردم است و هیچ کس در هیچ کجای دنیا حق توهین به سپاه پاسداران را ندارد، هرچند رئیس جمهور محترم در سخنرانی خود دفاع خوبی از سپاه پاسداران کردند. لذا با معتقدیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری میتوان جلوی هر قدرت فاسدی ایستادگی کرد.

وی در خصوص واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده افزود : در وزرات آموزش پرورش راه کارهای مناسبی در حال انجام است برای اردوهای دانش آموزی، قبلا” بخشنامه بود که در شب اردو برده نشود ، ولی بعدا” گفتند در استان‌های گرمسیر حرکت در شب بلامانع است، هرچند شخصا” معتقد هستم حرکت در شب خطرناک است و این حرکت اتوبوس نباید صورت می‌گرفته. وی گفت راننده اتوبوس هم شغلش رانندگی نبوده و آهنگر بوده ولی هنوز برای انتخاب مقصر اصلی به نتیجه نهایی نرسیدیم ، هرچند دستگاه قضا به شدت درحال پیگیری است. وی گفت : متاسفانه فوتی های جاده ای ما در کشور خیلی است

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد : استفاده ا. نیروهای بومی از الزامات است ، صنایع استان در قبال هزینه هایی که بر دوش استان دارند باید به استان و مردم استان خدمات رسانی کنند. لذا از استاندار محترم درخواست کردیم سامانه ای راه اندازی شود تا کسانی که پیگیر کار و شغل هستند در آن سامانه ثبت نام کنند تا بر اساس تخصص و تحصیلاتشان جذب کار شوند، همچنین درخواست کردیم صنایع استان اعلام کنند چقدر از پرسنلشان بومی و چقدر غیر بومی است.

هاشمی تختی بیان کرد : در تلاش هستیم دو سهمیه دیگر برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محقق کنیم، لذا معتقدیم هستیم استان هرمزگان نیاز به نمایندگان بیشتری دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خصوص تقسیمات کشوری افزود : با توجه به قدمت شهر فین دنبال آن هستیم تا فین از بخش به شهرستان تبدیل شود چرا که ظرفیت این مهم در فین وجود دارد، همچنین هشتبندی میناب هم ظرفیت شهر شدن را دارد. وی در خصوص جداشدن پارسیان از استان و الحاق آن به استان فارس گفت ؛ این اقدام، اقدام درستی نیست، هرچند گفته

میشود اجرای این کار به توسعه و پیشرفت کمک میکند ولی ایرادات و اشکالات زیادی دارد. همچنین اگر اشخاص سرمایه گذاری وجود دارد که دنبال توسعه در آن بخش است همین الان هم میتواند در استان شروع بکار کند و ما دستش را هم میفشاریم و کمکش هم خواهیم کرد.

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *