اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

در اوایل مهر ماه سال جاری مسئولین بیمارستان علی اصغر(ع) در تهران اعلام کردند ؛ در این بیمارستان اولین مدرسه ی بیمارستانی ایران افتتاح گردید ، خبری که حتی ظاهرا” وزارت بهداشت نیز آنرا بازگو کرد. ولی واقعیت چیز دیگریست!!!

در استان هرمزگان و در شهر بندرعباس خانم ف.بلوچی، صاحب امتیاز و مدیر یک مدرسه غیرانتفاهی ، چشم بر مال دنیا بست و کاری بزرگ و ستودنی انجام داد، بلوچی در بیمارستان کودکان بندرعباس و در بخش کودکان سرطانی با هزینه شخصی خود مدرسه ای راه اندازی کرد و در آن به آموزش کودکانی پرداخت که قادر به رفتن مدرسه عادی نبودند.

بلوچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری بازخبر، بیان کرد: در مهر ماه سال گذشته با همکاری موسسه خیریه ساحل خلیج و فارس و ریاست بیمارستان کودکان بندرعباس برای شاد کردن دل کودکانی که به سرطان مبتلا هستند مدرسه ای را در طبقه مخصوص این کودکان راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد در زمان افتتاح این مدرسه که توسط استاندار وقت (آقای جادری) انجام شد، جای آقای هاشمی مدیرکل آموزش پروش استان خالی بود، و ایشان تا به امروز حتی از این مدرسه بازدید هم نکردند. ولی ما تمامی مدارک تاسیس این مدرسه بیمارستانی را تحویل آموزش پرورش دادیم تا این موضوع مهم را به اطلاع وزرات آموزش پرورش نیز برسانند.

بلوچی اظهار داشت: شاد کردن دل یک کودک بیمار را که بعلت بیماری قادر به رفتن مدرسه نیست را دنیا عوض نخواهم کرد، و تا زمانی که توانایی درس دادن به این عزیزان را داشته باشم در خدمتشان خواهم بود.

وی همچنین در خصوص موسسه خیریه ساحل خلیج فارس، خاطرنشان کرد: طبقه فوقانی بیمارستان کودکان که مختص به کودکان مبتلا به سرطان است باهمت این موسسه و خیرین استان ساخته و تجهیز شده است. همانطور که میدانید هزینه های درمان و نگهداری از کودکان مبتلا به سرطان بسیار زیاد است و با افتخار باید بگویم ؛ با کمک خیرین استان هرمزگان و تلاش موسسه خیریه ساحل خلیج فارس توانسته ایم کمک حال خانواده های این عزیزان شویم.

بلوچی در پایان افزود: این که من موسس اولین مدرسه بیمارستانی باشم یا آخرین مهم نیست، مهم این است که هر کدام از ما بتواند به اندازه توان به هموطنان خود کمک کند.

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *