اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

افشاگری هم سلولی سابق سردبیر آمد نیوز

هم سلولی سابق سام محمودی از اعتیاد شدید سردبیر آمد نیوز خبر داد.

امید دانا فعال سلطنت طلب که سابقا با سردبیر آمد نیوز هم سلولی بوده است، در صفحه فیس بوک خود علیه وی دست به افشاگری زد. امید دانا با زیر سئوال بردن عوامل آمد نیوز سام محمودی را فردی معتاد به مواد مخدر معرفی کرد که در زندان به هر دری میزد تا در انتشار بیانیه ها از سوی اصلاحطلبان بازی اش بدهند و شخصیت ضعیفی داشت.

در ادامه متن این افشاگری‌ها را ملاحظه می‌کنید:

در مورد سایت جاسوسی “آمد نیوز” پرسش های زیادی از من شده است که به یک نکته فعلا اکتفا می کنم!

با “سام محمودی سرابی” سردبیر این سایت یک سال در ۳۵۰ اوین همبندی بودم، تا جایی که یادمه این فرد به شدت معتاد بود و هر شب در تخت زنده یاد “افشین اسانلو” برای کشیدن مواد می رفت و بیشتر زمانها خواب بود و ساعتهای بیداری اکثرا “نشئه” بود..

این فرد در زندان دوست صمیمی “پیمان عارف” بود و دائم در اتاقهای هفت و هشت (اتاقهای مربوط به اصلاحطلبان حکومتی) برای منت کشی بر سر انتشار بیانیه های مشترک پلاس بود.

سام محمودی در زندان به هر دری میزد تا در انتشار بیانیه ها از سوی اصلاحطلبان بازی اش بدهند و شخصیت ضعیفی داشت و طبیعی است در خارج از کشور با توجه به اعتیاد شدیدش (البته الان نمیدانم اعتیاد دارد یا خیر) حاضر به هر خودفروشی بشود!

سایت جاسوسی “آمد نیوز” بی شک زیر نظر یکی از سازمانهای جاسوسی فعال است دوستان قدیمی سام محمودی مدعی هستند سازمان جاسوسی “میت” ترکیه است…

به هر حال جاسوسی به هر شکلی برای بیگانه کار کثیفی است و از مشتی معتاد بی وطن بر می آید!

شاید در آینده بیشتر نوشتم!
امید دانا

گفتنی است مدتی است که افشاگری‌های مختلفی از پشت پرده آمد نیوز و عوامل آن صورت گرفته است که از جمله می توان به افشاگری های صورت گرفته توسط برخی اپوزیسیون خارج از کشور مانند احمد شمس، پیمان عارف و امید حبیبی نیا اشاره کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *