ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شفر: انتقاد از سن من و یوپ هاینکس حماقت است

وینفرد شفر سرمربی جدید باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت «SPORT1» آلمان از وقایع رخ داده در باشگاه بایرن‌مونیخ به شدت انتقاد کرد.

بازخبر / شفر در این خصوص گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم در باشگاهی همچون بایرن بازیکنان با هماهنگ کردن با رئیس برای اخراج سرمربی تصمیم بگیرند. این بدترین چیزی است که می‌تواند در یک باشگاه اتفاق بیفتد.» هوینس رئیس باشگاه بایرن فاش کرده بود پس از شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن ۵ بازیکن علیه آنچلوتی با او حرف زده بودند. شفر در این خصوص ادامه داد: «مربی فقط می‌تواند به ۱۱ بازیکن بازی بدهد و اگر احساس کند برخی از بازیکنان بازی نمی‌کنند به آنها میدان نخواهد داد. آنچلوتی مربی بسیار خوبی است و نباید به راحتی آن را از دست داد. البته ایراداتی هم در کار آنچلوتی بود، تیم به وضوح در بدنسازی مشکل داشت و این هم درست نیست که دستیار او سر تمرین سیگار بکشد. این کار با حرفه‌ای‌گری آلمانی متناسب نیست.»

سرمربی استقلال در مورد بازگشت دوست صمیمی خود یوپ هاینکس به بایرن خاطرنشان کرد: «من و یوپ در ترکیب مونشن گلادباخ همبازی و روی نیمکت این تیم همکار بودیم، بازگشت او به بایرن خوب است اما اینجا او را قضاوت خواهند کرد. بایرن به هر حال بایرن است و با مونیخ ۱۸۶۰ تفاوت دارد. او دقیقاً همان فردی است که بایرن به او احتیاج دارد. او با همین ترکیب بایرن و با مشاوره دادن به بازیکنان می‌تواند تغییر ایجاد کند.»

شفر در خصوص انتقادات نسبت به سن یوپ هاینکس گفت:‌ «هاینکس ۷۲ ساله است و این سن هیچ مشکلی نیست. مردم همیشه فکر می‌کنند ما مربیان مسن‌تر می‌خواهیم تمرینات سال ۱۹۶۰ را انجام دهیم و این احمقانه است.» سرمربی آلمانی استقلال ادامه داد: «با این حال سه‌گانه بایرن با هاینکس به تاریخ پیوسته و تکرار آن در غیاب بازیکنانی چون فیلیپ لام و ژاوی آلونسو دشوار است. بازیکنان بایرن از بهترین بازیکنان اروپا هستند اما از این پس آنها باید مشکلات را به جای اولی هوینس به یوپ هاینکس بگویند و زمانی که نیمکت‌نشین می‌شوند به مربی اطمینان کنند و شکایت نکنند، یوپ کار درست را انجام می‌دهد و باید به عملکرد او توجه کرد و نه به سن او.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *