اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بخشی زاده : پرواز های منطقه ای “هما” در جنوب کشور با محوریت بندرعباس

پرواز های منطقه ای “هما” با ناوگان نوین هما و به محوریت بندرعباس انجام می شود.

بازخبر / پرواز های منطقه ای “هما” با ناوگان نوین هما و به محوریت بندرعباس انجام می شود.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت : ناوگان نوین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” از پنجشبه ۲۰ مهر، پروازهای منطقه ای و توسعه ای خود را از استان هرمزگان آغاز میکند.

حمیدرضا بخشی زاده گفت : ناوگان هواپیمایی ATR که پس از حدود ۲۰سال به صورت نو خریداری و ۶ فروند آن وارد کشور شده است از پنجشنبه هفته جاری فعالیت های منطقه ای خود را از مبدا بندر عباس به ۱۰ مقصد آغاز کرده و نخستین پرواز آن به جزیره یابو موسی خواهد بود.

گفتنی است هواپیما های ATR72-600 به دلیل توانایی و قابلیت هایش مانند چابکی، داشتن پلکان، ظرفیت متناسبو مصرف بهینه میتواند مقاصد کوتاه را پیوند داده و استمرار خدمات پروازی را تمدید کنند.

وی گفت : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعلیت خود با تاسیس یک شرکت منطقه ای، قصد دارد نقاط کمتر برخودار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند.

بخشی زاده در ادامه گفت : ناوگان هواپیمای کوتاه برد “هما” شامل ATR72-600 و فوکو F100 در این شرکت منطقه ای پرواز خواهد کرد.

مقصد جدید پروازی :هما” به محوریت (بیس) “بندرعباس” مرکز استان هرمزگان، شامل جزیره ابوموسی، چابهار، ایرانشهر،زاهدان، اهواز، کرمان، اصفهان، شیراز، جزیره کیش و عسلویه است.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *