آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بخشی زاده : پرواز های منطقه ای “هما” در جنوب کشور با محوریت بندرعباس

پرواز های منطقه ای “هما” با ناوگان نوین هما و به محوریت بندرعباس انجام می شود.

بازخبر / پرواز های منطقه ای “هما” با ناوگان نوین هما و به محوریت بندرعباس انجام می شود.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت : ناوگان نوین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” از پنجشبه ۲۰ مهر، پروازهای منطقه ای و توسعه ای خود را از استان هرمزگان آغاز میکند.

حمیدرضا بخشی زاده گفت : ناوگان هواپیمایی ATR که پس از حدود ۲۰سال به صورت نو خریداری و ۶ فروند آن وارد کشور شده است از پنجشنبه هفته جاری فعالیت های منطقه ای خود را از مبدا بندر عباس به ۱۰ مقصد آغاز کرده و نخستین پرواز آن به جزیره یابو موسی خواهد بود.

گفتنی است هواپیما های ATR72-600 به دلیل توانایی و قابلیت هایش مانند چابکی، داشتن پلکان، ظرفیت متناسبو مصرف بهینه میتواند مقاصد کوتاه را پیوند داده و استمرار خدمات پروازی را تمدید کنند.

وی گفت : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعلیت خود با تاسیس یک شرکت منطقه ای، قصد دارد نقاط کمتر برخودار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند.

بخشی زاده در ادامه گفت : ناوگان هواپیمای کوتاه برد “هما” شامل ATR72-600 و فوکو F100 در این شرکت منطقه ای پرواز خواهد کرد.

مقصد جدید پروازی :هما” به محوریت (بیس) “بندرعباس” مرکز استان هرمزگان، شامل جزیره ابوموسی، چابهار، ایرانشهر،زاهدان، اهواز، کرمان، اصفهان، شیراز، جزیره کیش و عسلویه است.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *