آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس اتاق تعاون هرمزگان:

همکاری ۳ اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی به رونق سرمایه‌گذاری در هرمزگان کمک می‌کند

رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: همکاری نزدیک ۳ اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی به رونق سرمایه‌گذاری در هرمزگان کمک فراوانی می‌کند.

بازخبر / از بندرعباس، عباس سالاری ظهر امروز در حاشیه نشست ۳ اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از راه‌های تقویت سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان توجه به مشکلات و مسائلی است که از سوی فعالان اقتصادی مطرح می‌شود و تجربه فعالان اتاق‌های اصناف، تعاون و بازرگانی در هر بخش می‌تواند به تسریع در فرآیند سرمایه‌گذاری منتهی شود.

وی افزود: ما در هرمزگان شاهد همپوشانی خوبی در فعالیت‌های اقتصادی هستیم و بدون شک با حضور استاندار جدید هرمزگان قادر خواهیم بود تا برنامه‌های هرچه بزرگ‌تری را سیاست‌گذاری و اجرا کنیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به برنامه کلان دولت برای افزایش سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور در برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: افزایش سالانه ۵ درصد از سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور یک عزم ملی و یک روحیه جهادی را می‌طلبد و استان هرمزگان در کانون اصلی تمرکز فعالیت‌ها و انتظارات در زمینه تحقق این سهم سالانه است.

سالاری بیان داشت: برای حل مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران به همکاری مدیران اقتصادی استان نیاز داریم و در نشستی در حضور استاندار هرمزگان، مسائل، مشکلات و انتظارات بخش‌های مختلف اقتصادی را مطرح و تلاش خودمان را بکار گرفته‌ایم تا با نظرات و تدابیر ایشان به منظور گره‌گشایی از مشکلات اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: موقعیت استراتژیک هرمزگان و تمایل بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان از جمله حمل و نقل، انرژی، آبزی‌پروری، گردشگری و … سبب شده تا ما ملزم باشیم که برای حضور سرمایه‌گذاران بسترسازی کنیم و این مهم جز با نیت خیر و همکاری مسؤولانه و دلسوزانه میسر نخواهد بود.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان با اشاره به ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در هرمزگان، تأکید کرد: نمی‌توانیم چشم‌انتظار اعتبارات دولتی برای توسعه هرمزگان باقی بمانیم چرا که دولت منابع محدودی دارد و وسعت کشور ما نیز بسیار گسترده است و این منابع باید از طرق دیگری مهیا شود.

به گزارش فارس، در نشست ۳ اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی هرمزگان، صباغی‌زاده و جلالی نیز هر کدام بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های علمی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان تأکید کردند.

 

 

 

فارس/بابک پارسا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *