ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
وب سایت هندی دیلیو؛

اقدام نسنجیده و خطرناک ترامپ در قبال تهران

رئیس جمهور آمریکا در صدد آغاز پروسه ای برای مقابله با برنامه هسته ای ایران است که اقدام وی هم با مخالفت تیم امنیت ملی آمریکا و همچنین مشاوران وی مواجه شده است.

بازخبر / وب سایت هندی دیلیو در گزارشی به مقابله جدید ترامپ با موضوع برنامه هسته ای ایران پرداخت و نوشت: به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا در صدد آغاز پروسه ای برای مقابله با برنامه هسته ای ایران است که اقدام وی هم با مخالفت تیم امنیت ملی آمریکا و همچنین مشاوران وی مواجه شده است.

این وب سایت افزود: اقدام ترامپ به حدی شتاب زده بوده است که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز تصمیم ترامپ را شتاب زده ترین و بی تدبیرترین تصمیم سال های اخیر وزارت امور خارجه آمریکا برشمرده است.

این در حالی است که آژانس بین المللی هسته ای سازمان ملل تاکنون برنامه هسته ای ایران را رصد کرده و بر این باور است که ایران اقدامی غیر قانونی مرتکب نشده است. اکنون بسیاری از کشورها نیز نگران اقدامات نسنجیده ترامپ بوده و کشور هند نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این وب سایت افزود: در صورت برهم خوردن توافق هسته ای، ایران نیز به سرعت به دنبال برنامه سلاح اتمی خود خواهد رفت و منطقه ناآرام خواهد شد. هرگونه تنش در منطقه می تواند روابط اقتصادی میان کشورهای منطقه را برهم زده و موجی از مشکلات را برای کشورهای منطقه بوجود آورد.

این منبع هندی در ادامه نوشت: با نگاهی به کشور کره شمالی می تواند نتیجه گرفت که اقدامات تنش آمیز آمریکا تنها موجب شده که کره شمالی به برنامه سلاح اتمی دست پیدا کرده و خطرناک شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *