ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در 6 ماهه امسال؛

۲ هزار متجاوز مرزی در خراسان رضوی دستگیر شده اند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۷۲ نفر متجاوز مرزی از ابتدای امسال تاکنون در طول مرزهای این استان توسط مرزبانان متوقف و دستگیر شده اند.

بازخبر / سردار ماشاءلله جان نثار روز دوشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: همچنین طی این مدت پنج هزار و ۷۸۴ تبعه خارجی غیرمجاز از طریق مرزهای خراسان رضوی از ایران طرد شده اند.
وی ادامه داد: ۲۴۹ هزار و ۹۴۶ تبعه خارجی هم طی این مدت با گذرنامه وارد ایران و ۲۳۸ هزار و ۹۶۱ نفر اتباع بیگانه نیز از طریق گذرگاههای مرزی خراسان رضوی از کشورمان خارج شدند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۱۲ هزار و ۲۸۸ دستگاه کامیون، اتوبوس و سواری نیز در این بازه زمانی از طریق مرزهای این استان وارد ایران و ۷۳۵ هزار و ۴۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز خارج شدند.
وی افزود: همچنین ۲ تن و ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر طی امسال تاکنون توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف و ضبط شد که نسبت مدت مشابه پارسال ۱۱۶ درصد بیشتر شده است.
سردار جان نثار درگفت وگو با ایرانا ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز در مرزها خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
خراسان رضوی از شمال و شمال شرق به طول تقریبی ۵۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با ترکمنستان و ازشرق به طول حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.

العالم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *