ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جلسه راهبری طرح تفصیلی شهر بندرعباس

گورانی، مدیر شهرسازی و معماری ضمن اشاره به این موضوع که تهیه طرح تفصیلی شهر بندعباس پس از طی سالها و گذشت افق زمانی طرح تفصیلی ملاک عمل،توسط راه و شهرسازی هرمزگان تهیه و با مشاور ذیصلاح شهرسازی جهت بازنگری در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ کلید خورد که پس از برداشت های وضع موجود توسط مشاور، کار بروز رسانی طرح تفصیلی گذشته در دستورکار مشاور قرار گرفت.

بازخبر / گورانی، مدیر شهرسازی و معماری ضمن اشاره به این موضوع که تهیه طرح تفصیلی شهر بندعباس پس از طی سالها و گذشت افق زمانی طرح  تفصیلی ملاک عمل،توسط راه و شهرسازی هرمزگان تهیه و با مشاور ذیصلاح شهرسازی جهت بازنگری در اسفند ماه سال ۱۳۹۰ کلید خورد که پس از برداشت های وضع موجود توسط مشاور، کار بروز رسانی طرح تفصیلی گذشته در دستورکار مشاور قرار گرفت.

وی تاکید کرد:  از آنجایی که نظم بخشی به ساخت و سازهای شهری از طریق ایجاد ساز و کارهای قانونی با توجه به گسترش پویش شهرنشینی می تواند مهمترین هدف شهرسازی و طرح های تفصیلی تلقی شود. لذا طرح تفصیلی بندرعباس با این رویکرد مورد بررسی قرار گرفته است.

گورانی عنوان کرد: از آنجایی که یکی از دستاوردهای مهم تهیه طرح تفصیلی زیست پذیری شهرهاست و کیفی‌سازی‌ زندگی را از جمله دلایل تهیه طرح تفصیلی می باشد. بنابراین توجه به کیفیت محیط شهروندان و همچنین وضعیت کالبدی شهر و بافتهای فرسوده شهر از مهمترین اولویت های طرح تفصیلی بندرعباس می باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *