ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جوابیه آب و فاضلاب هرمزگان در خصوص مجتمع پارامیس ۲ در شهرک نور بندرعباس

در پاسخ به انتشار خبر « اهالی مجتمع پارامیس ۲ در شهرک نور بندرعباس : باید کارد به استخوان برسد تا مشکل ما حل شود» مورخ پنج شنبه، ۱۳ مهر ماه ۹۶ ، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارائه می گردد.

بازخبر /  در پاسخ به انتشار خبر « اهالی مجتمع پارامیس ۲ در شهرک نور بندرعباس : باید کارد به استخوان برسد تا مشکل ما حل شود» مورخ پنج شنبه، ۱۳ مهر ماه ۹۶ ، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارائه می گردد.
در خصوص شرکت تعاونی مسکن کارگران آب مشروب بندرعباس به استحضار می رساند؛ این شرکت به شماره ثبت ۹۲۶ دراداره ثبت شرکت ها بوده که طبق اساسنامه آن دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل می باشد.

لازم به ذکر است؛ طبق قانون تعاونی ها؛ ارشاد ، نظارت و سرپرستی بر تعاونی های مزبور از وظایف وزارت تعاون و امور روستاها بوده و ضمانت بر اجرای عدم انجام وظیفه اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل نیز در ماده ۱۴۶ قانون مزبور بیان شده است. از طرفی هرگونه شکایت از عملکرد تعاونی ها بر مبنای دستورالعمل رسیدگی به شکایات تعاونی ها و ماده ۶۶ قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۷۰ صورت می گیرد.

لذا بدینوسیله از باب همکاری با اهالی محترم مجتمع پارامیس ۲ واقع در شهرک نور بندرعباس، شکایات واصله را عینا” به اطلاع هیئت مدیره تعاونی مزبور رسانده و مقرر گردید دفترحقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت با اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل تعاونی آب مشروب جلسه ای تشکیل داده تا مشکل مطروحه در صورت امکان مرتفع گردد. لکن درخصوص اعمال حاکمیت و رسیدگی به شکایات بایستی از طریق وزارت تعاون و امور روستایی اقدام گردد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *