اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رفتار علی کریمی را درک نمی کنم و بسیار از او ناراحتم

مدافع نفت تهران که در زمان حضور علی کریمی روی نیمکت این تیم از جمع زردپوشان کنار گذاشته شده بود، به گلایه از سرمربی سابق پرداخت.

بازخبر / احمد آل نعمه درباره شرایط نفت تهران گفت: شرایط خوبی نسبت به اوایل فصل داریم و امکانات بهتر شده است. نظم تیمی را بازیکنان سعی می کنند پس از مشکلات زیاد حفظ کنند. خدا را شکر پرداختی‌ها زیر نظر مدیریت جدید به عمل آمده و مشکلی نداریم. مبلغی به بازیکنان به عنوان چک پرداخت شده و قرار شده بازیکنانی که به تازگی بازگشته‌اند هم رقمی را دریافت کنند.

وی در مورد تغییرات دوباره روی نیمکت نفت تهران و بازگشت حمید درخشان گفت: بدون مشکل پیش می‌رویم و به هر حال از اول فصل با آقای درخشان کار در لیگ را آغاز کردیم. بعد از ایشان آقای کریمی آمد و حالا دوباره تمرینات را با ایشان آغاز کردیم. رابطه خوبی با آقای درخشان داریم و ایشان در حال حاضر سرمربی نفت است. ایشان سرمربی باتجربه ای است و بازیکنان به همراه کادرفنی باید دست در دست هم بدهیم تا نماینده شایسته‌ای در آسیا باشیم.

مدافع باتجربه نفت تهران ادامه داد: در حال حاضر تمرکزمان روی لیگ برتر است و قرار شده در نیم فصل هم چند مهره به ما اضافه شوند. رفته رفته بهتر می‌شویم.

احمد آل نعمه درباره اینکه کریمی پس از برعهده گرفتن هدایت نفت او را به همراه چند بازیکن دیگر از ترکیب کنار گذاشت، اینطور واکنش نشان داد و گفت: از ایشان دلخور نیستم اما به شدت ناراحتم. بدون دلیل از ترکیب کنار گذاشته شدیم و تا همین امروز از اقدام ایشان بی خبرم. می‌توانستند در نیم فصل این اقدام را انجام بدهند به هر حال در کنار تیم بودیم و در تمرینات حاضر می‌شدیم تا آمادگی مان حفظ شود. آن زمان در نیم فصل خودمان را به تیم دیگری معرفی می‌کردیم و همکاری‌مان اینگونه به پایان می‌رسید. در این وضعیت نه می‌شد کسی جایگزین ما شود و نه اسم‌مان از لیست خارج شود. به هر حال برای آقای کریمی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در ادامه موفق باشند.

ورزش سه

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *