ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
پاسخ‌های ۲ کارشناس به ادعاهای یک برنامه ماهواره‌ای علیه خانواده آملی لاریجانی:

گاف بزرگ «زم» و اسناد جعلی آمدنیوز +تصویر

یکی از کارشناسان سیاسی درباره ادعای شبکه صدای آمریکا علیه دختر آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: مدعی، یک صفحه تایپی جعل کرده بود به اسم «سند» که حتی مهر طبقه‌بندی هم نداشت، بعد ادعا می‌کرد دارد سند کیس سوپر امنیتی فوق سری افشا می‌کند!

 بازخبر / پس از پخش برنامه ای از شبکه صدای آمریکا علیه خانواده آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه دو تن از کارشناسان سیاسی و فعالان فضای مجازی به این ادعاها پاسخ دادند.

صفحه تایپی را به عنوان «سند امنیتی فوق سری» معرفی می‌کنند

مهدی محمدی در این باره نوشت: دیشب، در اوج گرفتاری و با اکراه تمام، فایل ویدئویی برنامه صدای امریکا را که قرار بود در آن روح الله زم اسناد جاسوسی دختر رییس قوه قضاییه را افشا کند، تماشا کردم.

بابت این خبط، از خودم، و بابت این پست، از شما عذرخواهی می کنم. بیچاره بی نوا، یک صفحه تایپی جعل کرده بود به اسم “سند” که حتی مهر طبقه بندی نداشت، بعد ادعا می کرد دارد سند کیس سوپر امنیتی فوق سری افشا می کند!

در حدود ۵۰ دقیقه چند بار سر و ته حرفش را گم کرد و به تناقض افتاد. از همه جالب تر اینکه ادعا کرد روز تشییع شهید محسن حججی فلان جا جلسه ای درباره این موضوع برگزار شده و در آن سردار جعفری هم حضور داشته؛ در حالی یک سرچ ساده کافیست تا روشن شود فرمانده کل سپاه تمام آن روز در خوزستان بوده و سخنرانی هم کرده است! رقت انگیز بود. از آمدنیوز و روح الله زم البته بیش از این توقعی نیست ولی تحمل نمی توان کرد یک نماینده مجلس بوقچی چنین وحوشی باشد.

جعل ناشیانه رسوایی جدید

دو سند از تلویزیون ciaتوسط زم در باره فرزند لاریجانی منتشر شد تا اولا دروغ قبلی وی -به همین رسانه-که دیگر با آمدنیوز ارتباط ندارد برملا شود.

اما جعل ناشیانه که ممکن است خود آنها یا کسانی در داخل در پاچه آنها گذاشته باشند:

اولاً نامه های سیستم های امنیتی و اطلاعاتی در کم اهمیت ترین مطالب نیز محرمانه اند حتی اگر درخواست لوازم التحریر کرده باشد اما در نامه ای که در آن تاکید بر ” سری بودن”می کند نمی توان از طبقه بندی محرمانه که پایین ترین طبقه بندی در چنین تشکیلاتی است استفاده کرد.

این نشان می دهد جاعل یا جاعلان از مراتب طبقه بندی بی اطلاع بوده اند و نمی دانسته اند سطح چنین نامه ای سری است.

ثانیا هر دو نامه از یک مرکز صادر و نام مدیر آن صداقت ذکر شد اما دو امضا متفاوت دارد و فردی نیز از طرف امضا نکرده است.

ثالثا یک نامه ممهور به مهر مرکز صادر کننده است و دیگر فاقد مهر است اما عموماً نامه های درون بخشی در یک سازمان بدون مهر و داخلی محسوب می شوند.

رابعا در روی یک نامه در مقصد صرفاًمهر “ثبت دبیرخانه” خورده و دیگری مهر ورود “ثبت ورود به دبیرخانه اداره کل اطلاعات و عملیات” ذکر شده است که حتما یک دبیرخانه دو مهر متفاوت ورودی ندارد.

علاوه بر این دبیرخانه محرمانه در هر تشکیلاتی مجزاست. این نشان می دهد جاعلان تاکنون کار اداری و تشکیلاتی نکرده اند.

در اینجا نیز فتوشاپ متن نامه روی آرم آمد نیوز  قرار گرفته و این نشان میدهد که آمد نیوز خودش متن نامه رو جعل کرده است.

فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *