ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از کی روش

کارلوس کی روش بعد از جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ از تیم ملی ایران جدا خواهد شد.

بازخبر /  کارلوس کی روش سرمربی موفقتیم ملی فوتبال ایران بار‌ها تاکید داشته است که بعد از جام جهانی روسیه قرارداد خود را با ایران تمدید نخواهد کرد و به احتمال فراوان روز‌های آخر حضور او در ایران در حال سپری شدن است.

اینکه بعد از موفقیت‌های کی روش چه کسی می‌تواند این مسئولیت را بپذیرد معمای سختی است.

سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران بایدنتایج به مراتب بهتری از کی روش را در تیم ملی فوتبال به ارمغان بیاورد و در غیر این صورت کار بسیار سخت و دشواری در فضای فوتبالی ایران خواهد داشت.

ساده‌تر اینکه مقایسه دوران کی روش با سرمربی آینده کار نفر بعدی را روی نیمکت تیم ملی فوتبال سخت خواهد کرد.

این در حالی است که هنوز کی روش فرصت دارد تا در روز‌های آتی و جام جهانی فوتبال رکورد‌های دیگری را بر جای بگذارد و در صورت صعود به دور دوم جام جهانی شاید این مرد پرتغالی دست نیافتنی‌تر شود.

احتمالات برای حضور سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ابعاد زیادی دارد و فدراسیون فوتبال می‌داند یا باید فردی را بزرگتر از کی روش در تیم ملی به کار گمارد و یا اینکه یک سرمربی آشنا با فوتبال ایران را برای آینده تیم ملی فوتبال در نظر بگیرد.

از میان گزینه‌های موجود در فوتبال ما شانس برانکو برای تصدی این پُست زیاد است و شاید دلیل تمدید نکردن وی با باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی فوتبال باشد.

البته این موارد فقط در حد گمانه زنی است و شاید این احتمال در روز‌های گذشته هم در ذهن کی روش نقش بسته بود و عامل اتفاقات و اختلاف بین این ۲ مربی بزرگ همین موضوع بود.

باید تا بعد از جام جهانی صبر کرد شاید کی روش با یک نتیجه درخشان در روسیه نظرش در مورد جدایی از تیم ملی فوتبال ایران عوض شود.

باشگاه خبرنگاران

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *