آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مجید عسکری زاده : تفریحات دریا محور الزامی است

با توجه به ساحلی بودن استان هرمزگان، ایجاد تفریحات دریا محور الزامی است و مسئولان مربوطه باید در این حوزه قدمهای خوبی بردارند.

بازخبر / مجید عسگری زاده عضو فعال شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن حضور در همایش هفته گردشگری، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بازخبر بیان کرد: با توجه به ساحلی بودن استان هرمزگان، ایجاد تفریحات دریا محور الزامی است و مسئولان مربوطه باید در این حوزه قدمهای خوبی بردارند.

وی ضمن تشکر از دکتر ضیایی (مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان هرمزگان) و اتابک (معاونت گردشگری) گفت: بحمدالله ایشان کارهای مثبتی در حوزه گردشگری استان انجام داده اند ولی با حمایت دیگر دستگاههای دولتی و بخش خصوصی باید اقدامات بیشتر گردد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین در خصوص اجرای آیین های مذهبی استان هرمزگان افزود : مراسم مذهبی چک چکو با نام بندرعباس ثبت ملی شده است، و این مراسم دیدنی نشانه ارادت و همدردی مردم بندرعباس و شهرهای اطراف نسبت به سالار شهیدان و خانواده ستم دیده آن حضرت است.
عسگری زاده ادامه داد : در استان هرمزگان مراسم های مذهبی و عزاداریها به خوبی اجرا میشود و خوشبختانه مشاهده می شود که جوانان این استان نیز همواره در این مراسم ها شرکت میکنند که این به آن معناست که جوانان نیز عشق به حسین بن علی (ع) و امامان را بخوبی درک کرده اند و چه خوب است مسئولین استان همتی کنند تا تمام مراسم های مذهبی استان که همگی منحصر به فرد هستند ثبت ملی گردد.

مجید عسگری زاده خاطرنشان کرد؛ درچند ماه که اکثر مناطق ایران و اروپا برف و سرما فرا گرفته است، استان هرمزگان با هوایی فوق العاده و سواحل زیبایش میتواند مقصد بسیار خوبی برای مسافران ایرانی و خارجی باشد، لذا باید تلاش کنیم هرچه بیشتر بستر توریست پذیری را در استان هرمزگان افزایش دهیم، که البته این امر موجب اشتغال زایی خوبی برای مردم استان خواهد بود، و بنده اعلام میکنم شورای اسلامی شهر بندرعباس آمادگی هرگونه همکاری را در این حوزه دارد.

وی در خصوص پروژه ساخت انیمیشن گردشگری استان هرمزگان که در حال تولید است بیان کرد: این اقدام اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، بسیار جالب و ستودنی است ، چرا که امروزه مردم ارتباط خوبی با کلیپهای انیمیشنی برقرار میکنند و این خود یک ظرفیت عالی است برای معرفی جاذبه های دیدنی استان هرمزگان. وجود ابگرمها و آبسردهای استان میتواند برای خیلی از مسافران دیدنی باشد، البته باید در فعالتر کردن تورهای دریایی و جزیره گردی این استان هم اقدامات بهتر و بیشتری صورت گیرد. همچنین دیدن از مناظر زیبای جنگل های حرا برای هر مسافری بسیار دیدنی خواهد بود.

بابک پارسا

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *