ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

رونمایی از پروژه انیمیشن جهانگرد در هرمزگان

در همایش هفته گردشگری که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران استانی هرمزگان برگزار شد از پروژه انیمیشن گردشگری استان هرمزگان رونمایی شد.

بازخبر / در همایش هفته گردشگری که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران استانی هرمزگان برگزار شد از پروژه انیمیشن گردشگری استان هرمزگان رونمایی شد.

پروژه سریال انیمیشن جهانگرد روایت نقاط بکر و دیدنی استان هرمزگان است، این سریال با پرداختن به نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری استان هرمزگان قصد دارد ؛ جاذبه های گردشگری این استان را بطور کامل به مردم ایران معرفی کند.

استان هرمزگان را میتوان نگین گردشگری ایران نامید، چرا که در همه حوزه های گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. زبان گویای انیمیشن در دنیای امروز کاربردهای زیادی پیدا کرده است.

تولید کلیپهای کوتاه و جذاب انیمیشنی و انتشار آن در فضای مجازی بهترین راه برای شناساندن ظرفیتهای گردشگری استان هرمزگان می باشد.

شایان ذکر است این سریال انیمیشنی به سفارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و توسط گروه دوبلاژ آریا در حال ساخت است و رونمایی از پوستر این سریال در همایش هفته گردشگری توسط دکتر ضیایی مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و معاونت گردشگری این اداره کل خانم مهندس اتابک صورت گرفت. لازم به ذکر است مجری این طرح بابک پارسا و کارگردان آن امیر آریا است.

 

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *