توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
هر کسی از انچه دارد به دیگران می دهد

هیولایی به نام پلاژ بانوان

یادداشتی از سیده خدیجه هاشمی

بازخبر / روزی در خواب بودیم، ناگهان فاضلاب ها چشم ما را دور دیدند و خود را راهی دریا کردند! تا کمی در جای خود غلطیدیم و هنوز پهلو عوض نکرده دریا خودش را کثیف کرد ! از جایمان هنوز بلند نشده هیولایی به نام پلاژ بانوان خیلی وقیحانه قد علم کرد …خب !! حالا وقتش رسیده سری بزنیم بیرون و اجازه ندهیم این پلاژ دیو صفت که در عرض یک روز کنار دریا ظاهر شده و ما روحمان هم خبر نداشت، بانوان عزیزمان را در دامن کثیف و آلوده خود بیمار کند !

متاسفانه این حکایت مسئولان ماست تازه از خواب بیدار شده اند و به فکر رفاه و سلامتی مردم افتاده اند.

تنها میتوان گفت حال و هوای این روز های شهرم خوب نیست، هر کس فقط در این بازی میخواهد زور و قدرت خود را به رخ جبهه مقابل بکشد؛ در این میدان جنگ و بازی های سیاسی، فقط مردم خسارت می بینند و بیت المال از بین می رود.

چه بسا پروژه هایی که برای رفاه حال شهروندان ساخته شد و دقیقا همان پروژه ها زیر سوال رفته اند و متوقف شده اند برای رفاه حال شهروندان!!!

حال با تمامی کمبود امکانات رفاهی شهری و با تمام فراز نشیب ها؛ پلاژی به بهره برداری رسید، که از قدیم گفته اند: معما چو حل گشت آسان می شود !
و اینجاست که تازه عده ای از خواب نازشان بیدار می شوند و به راحتی نقد می
کنند !!

اگر تا به الان به فکر سلامتی مردم نبوده اید و وضعیت نابسامان دریا را اولویت کار خود قرار نداده اید، لطفا باز هم به خواب خود بازگردید و فکر کنید هنوز شهر آرام است !

در ادامه میتوانم داستان جالبی را برایتان نقل کنم که بی ربط با وضعیت فعلی بندرعباس نیست :

سالها پیش کشور آلمان به دو بخش تقسیم شده بود، آلمان شرقی و آلمان غربی و دیواری شهر برلین را به دو قسمت برلین شرقی و برلین غربی تقسیم کرده بود.

یک روز، افرادی از برلین شرقی کامیونی پر از زباله و خوراکی‌های گندیده متعفن را به سمت غربی دیوار یعنی برلین غربی ریختند.

مردم برلین غربی به سادگی می توانستند تلافی و انتقام جویی کنند، ولی این کار را انجام ندادند! ولی به جای آن کامیونی پر از کنسروهای خوراکی،بسته های نان و شیر و دیگر مایحتاج خوراکی تازه را در سمت شرقی دیوار یعنی برلین شرقی با نظم آنجا گذاشتند.

و بر روی بسته ها تابلویی نهادند که بر آن نوشته شده بود:

هرکس از آنچه دارد به دیگران می دهد

چه حقیقت زیبایی، ما تنها از آن‌چه پر هستیم به دیگران می دهیم!

چه چیزی در درون شماست؟
محبت یا نفرت؟
صلح یا جنگ؟
حیات یا مرگ؟
ظرفیت ساختن یا ظرفیت تخریب؟

هرکس از آنچه دارد به دیگران می دهد…

پسندیدم(10)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *