ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مجلس از بیمه فیروزه‌ای حمایت می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: گسترش بیمه در مراکزی همچون هیئات مذهبی که زمینه فعالیت آنها اجتماعی و فرهنگی است، می تواند برای جامعه آرامش ایجاد کند.

بازخبر / احمد مرادی نماینده مردم بندر عباس در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: هر فعالیتی در زمینه های مذهبی، دینی، اقتصادی و اجتماعی نیازمند بیمه است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم و به نقل از خبرگزاری تسنیم، اورژانس بیمه، پایگاه خبری اخبار پولی مالی، خبر فوری بیمه، کانال دیدبان صنعت بیمه، خبرگزاری مراقب بیمه، پایگاه خبری و تحلیلی نوآوران، پایگاه تحلیلی خبری صنعت بیمه، سایت عقیق، تجارت آنلاین، فراسونیوز، کوتاه آنلاین، پایگاه خبری قانون، بورس نیوز، خبر فارسی، خبرگزاری آریا، جهان نیوز، دیوان اقتصاد و شما نیوز،، وی با بیان اینکه در این فعالیت‌ها احتمال بروز حادثه وجود دارد که می تواند سهوی و یا عمدی باشد، تصریح کرد: اگر بیمه را در همه مراکزی که همچون هیئت‌های مذهبی که در آنها فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی انجام می شود گسترش دهیم، می توانیم آرامشی را برای جامعه متصور شویم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس افزود: مساجد و اماکن مذهبی همواره و از زمان شروع این فرهنگ با فعل و انفعالاتی روبرو بوده اند به طوری که در صدر اسلام نیز جلسات مذاکرات و تصمیم‌گیری‌های کلان در مساجد انجام می‌شد و در دوران معاصر نیز شاهد فعالیت جوانان در مساجد و حسینه‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودیم که منجر به جوششی برای انقلاب بود و امروز نیز جوانان در این عرصه فعال هستند.

مرادی با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته شاهد بروز حوادثی در مساجد و حسینیه‌ها بوده‌ایم یادآور شد: این حوادث می‌تواند همچون حادثه تروریستی مجموعه رهپویان وصال شیراز  و یا حوادثی ناشی از آتش‌سوزی سهوی که در مسجد ارک تهران اتفاق افتاد و یا زلزله‌ای که منجر به تخریب این اماکن در بعضی از شهرهای کشور شده است، باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به طرح بیمه فیروزه‌ای گفت: هر گروه یا فردی این ایده را دنبال می کند، کار بسیار خوب و پسندیده ای است که مطمئن هستم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از این طرح حمایت می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: لازم است به دلیل مراسم‌هایی که در مناسبت‌های مذهبی در طول سال برگزار می‌شود و همچنین روال عادی برنامه‌های مساجد، این اماکن مذهبی از این بیمه برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و طبیعی بهره مند شوند.

مرادی تصریح کرد: دولت نیز باید از این گونه طرح‌ها حمایت کند و چنین طرح‌هایی را در قالب ردیف بودجه سازمان تبلیغات اسلامی و یا سازمان اوقاف و امور خیریه تعریف کند و زیر ساخت‌های لازم را برای استفاده هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینه‌ها و تکایا به ویژه در شهرستان‌ها که از امکانات کمتری برخوردارند، فراهم کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *