اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
اسلام باوقار رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

بی شک رسانه ها زبان گویای جامعه هستند

در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دعوت از اعضا خانه مطبوعات استان هرمزگان برگزار شد، اسلام باوقار رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن مهم شمردن نقش رسانه ها در جامعه کنونی بیان کرد: بی شک رسانه ها زبان گویای جامعه هستند و برای رشد توسعه فرهنگی یک جامعه رسانه نقش پررنگی دارند و حمایت از این قشر زحمت کش وظیفه همه دستگاه ها است.

کیانوش جهانبخش
بازخبر / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز ضمن مهم خواندن رسانه ها و نقش اهالی رسانه در پیشرفت جامعه، اظهار داشت رسانه ها فرهنگ مطالبه گری را در جامعه افزایش میدهند و این به رشد فرهنگی جامعه کمک بزرگی میکند.
وی همچنین ضمن انتقاد از دو پروژه نیمه تمام ؛ دروازه قرآن و دروازه خلیج فارس، خاطرنشان کرد این دو پروژه علاوه بر نیمه تمام ماندنشان از کیفیت پایینی برخوردار هستند و من از آقای شهردار و معاونت عمرانی شهرداری تقاضا دارم ؛ علاوه بر رسیدگی و تعیین تکلیف کردن این دو پروژه، پیمانکاران بی کفایت را از شهرداری جدا کنند.
کیانوش جهانبخش همچنین از مدیران ادرات خواست تا در جلسات اداری بجای تعارف و احوال پرسی به حل مشکلات بپردازند، نه اینکه بعد از اتمام جلسات اداری و رفتن به اتاقهای خود شروع کنند به مصاحبه برعلیه یکدیگر، وی مشکل آلودگی سواحل بندرعباس را امری مهم و ضروری خواند و از مدیران مربوطه درخواست رسیدگی های بیشتر کرد.

مجید عسگری زاده عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز با تشکر از اهالی رسانه ، اعضا خانه مطبوعات و زحمات خبرنگاران بیان کرد ؛ رسانه ها صدای مردم جامعه هستند و ما حامی این صدا و حامی مردم هستیم، ضمن اینکه از اهالی رسانه درخواست دارم در زمان انتقاد از نقدهای سازنده استفاده نمایند و در صورت امکان همراه با عنوان مشکلات راه کارهای پیشنهادی خودرا نیز ارائه دهند. وی در ادامه با اشاره به آلوده بودن سواحل بندرعباس از متولیان این امر خواست تا سریعا” در این زمینه رسیدگی کنند.

پرویز سالاری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با مهم قلمداد کردن نقش اهالی رسانه در جامعه و سیاست، اظهار داشت مشکل اقتصادی رسانه ها برکسی پوشیده نیست لذا همه دستگاه ها باید از رسانه ها حمایت کنند.
وی درخصوص خانه مطبوعات استان هرمزگان نیز گفت: این تشکل رسمی و مهم باید بیشتر حمایت شود ، سالاری همچنین پیشنهاد کرد میتوان اجرای برگزاری برخی از مراسمات و جشنواره های شهری و استانی را بجای قرارداد بستن با شرکتهای خصوصیبر عهده خانه مطبوعات گذاشت تا اگر سود مالی اندکی هم در این خصوص وجود دارد نصیب خانه مطبوعات و اهالی رسانه گردد.

آبتین امیری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس هم با تشکر از خانه مطبوعات استان هرمزگان و نقش سازنده رسانه در توسعه شهری و فرهنگی، خاطرنشان کرد ؛ دامن زدن به برخی خبرهای بی اساس موجب تشویش اذهان عمومی میگردد.
این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص آلودگی سواحل بندرعباس و ساخت پروژه پلاژ بانوان، گفت: ما که تا آخر عمرمان نمیتوانیم به واسطه این آلودگی از احداث پروژه های تفریحی و عمرانی شهر چشم پوشی کنیم. لذا مسئولین مربوطه سریعا” نسبت به رفع این معضل اقدام نمایند.

محمد مهدی جهانبخش
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری بندرعباس که در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس حضور داشت ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه، بیان کرد متاسفانه برخی از رسانه ها به شایعاتی دامن میزنند که این کار چندان مناسب رسانه ها نیست.

وی خاطرنشان کرد حمایت از تیمهای ورزشی در هیچ شهری برعهده شهرداری ها گذاشته نشده است، ولی شهرداری بندرعباس در راستای ترویج ورزش و نشاط در استان و شهر بندرعباس همه ی مشکلات را مخصوصا” مشکلات مالی را به جان خریده تا تیمهای ورزشی بندرعباس بدون حامی نمانند و این در حالی است که صنایع پردرآمد و غولپیکر استان هیچ گونه کمکی به ورزش این استان نمی‌کنند.
محمدمهدی جهانبخش یاد آورشد : در حال حاضر شهرداری بندرعباس از دوازده تیم ورزشی در لیگهای مختلف کشوری حمایت میکند که این مهم، کاری سخت و پر هزینه است.

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *