اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کشتار «گرگ تنها»در«لاس وگاس»

تیراندازی شبانه هنگام برگزاری کنسرت موسیقی حداقل ۵۰ کشته و بیش از ۴۰۰ مجروح داشت.

بازخبر / تیراندازی شبانه درمحل برگزاری یک کنسرت موسیقی درشهر«لاس وگاس» امریکا حداقل ۵۰ کشته و بیش از ۴۰۰ مجروح داشت.

به گزارش «سی‌ان‌ان» در این واقعه هولناک که شامگاه یکشنبه به وقت محلی رخ داد، مرد تیراندازپس از ورود به طبقه سی و دوم هتل «مندالای بی» (Mandalay Bay) شرکت‌کنندگان درکنسرت موسیقی را  که درمحوطه بازهتل حضورداشتند به رگبارگلوله بست.همزمان با ورود پلیس به محل حادثه، ضارب هدف قرارگرفت و کشته شد.یکی از مقام‌های ارشد پلیس «لاس وگاس» ساعاتی پس ازاین جنایت خونین دریک نشست خبری گفت:عامل جنایت یکی از ساکنان محلی است.

درعین حال پلیس به دنبال همدست فراری اوست که یک زن آسیایی تباراست.برخی طرفداران داعش نیز در توئیتر با گذاشتن پیام‌هایی از این اقدام استقبال کرده‌اند. اما تروریستی بودن این جنایت تأیید نشده است.پلیس لاس وگاس اعلام کرد عامل حمله به کنسرت در این شهر یک امریکایی سفید پوست به نام استفان پادوک ۶۴ ساله بوده است.گفته شده پادوک از طرفداران دموکرات و از فعالان و مخالفان قانون آزادی سلاح و ساکن لاس وگاس بوده است.هنوز اطلاعات بیشتری از این فرد و انگیزه کشتار منتشر نشده است.

کودک‌آزاری و سوءاستفاده جنسی
در پرونده گرگ تنها
درادامه تحقیقات ویژه جنایی مشخص شده عامل جنایت در لاس‌وگاس پرونده پرباری از جرایم مختلف داشته است.«استفان پادوک»(Stephen Paddock) مرد ۶۴ ساله سفیدپوست که با تیراندازی به سمت شهروندان لاس‌وگاس حمامی از خون به راه انداخت به «گرگ تنها» (lone wolf) معروف بوده است.به گفته پلیس لاس‌وگاس، در پرونده «پادوک» کودک آزاری و سوءاستفاده جنسی دیده می‌شود.پلیس با اعلام این خبر که «پادوک» به تنهایی این کشتار را به راه انداخته اعلام کرده همچنان به دنبال «ماریلو دانلی»(Marilou Danley) هستند.این زن آخرین بار با «پادوک» دیده شده است.

ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *