توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
علی صادقی مدیر شرکت تایدواتر ناحیه هرمزگان :

عدالتخواهی مختص مسلمانان نیست+عکس

قیام امام حسین متعلق به انسانیت است، خصوصیاتی نظیر آزادگی ، ایستادگی در برابر ظلم و عدالتخواهی که فقط مختص مسلمانان نیست ، این مهم را میتوان در انسان واقعی، فارق از گرایشات دینی مشاهده نمود.

علی صادقی مدیر شرکت تایدواتر ناحیه هرمزگان و مدیر موسسه فرهنگی رایه العباس(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بازخبر ،در خصوص واقعه کربلا بیان کرد: قیام امام حسین متعلق به انسانیت است، خصوصیاتی نظیر آزادگی ، ایستادگی در برابر ظلم و عدالتخواهی که فقط مختص مسلمانان نیست ، این مهم را میتوان در انسان واقعی، فارق از گرایشات دینی مشاهده نمود.

وی ادامه داد : امام حسین(ع) زمانی که میبیند جامعه ای که جدش در آن برای نجات انسانها ، تساوی بیم زن و مرد و عدالت تلاش کرد ، در مسیر انحراف قرار میگیرد، قبل از هر قیام سعی میکند با اقدامات فرهنگی و سیاسی مقابل حاکم زمان ایستادگی کند، اما زمانی که این روش را بی اثر میبیند، تصمیم به قیام میگیرد، قیامی که در روز عاشورا تبلور پیدا می کند.

علی صادقی افزود : واقعه عاشورا تقابل بین حق و باطل است، امام حسین(ع) در راه وفای به عهد ، عدالت محوری و دفاع از حقانیت بشریت ایستادگی میکند ، تا جایی که هم یاران و سربازانش به شهادت می‌رسند و هم دشمن سر واز تن نازنین آن حضرت جدا میکند. ولی راه ایشان همچنان در بین ما شیعیان تداوم خواهد داشت.

 

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *