آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

همتی:باید باسرعت مشکلات شهری و استانی حل شود + فیلم

اگر دستگاه‌ها می‌خواستند نظری بدهند باید روز اول این کار را می‌کردند نه حالا که چنین هزینه‌ای شده است.

بازخبر /استاندار هرمزگان روز گذشته به همراه برخی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس، شهردار بندرعباس، برخی اعضای شورای شهر بندرعباس و جمعی از مدیران اجرایی استان از پنج طرح عمرانی مسکن مهر پیامبر اعظم، پلاژ بانوان در سورو، خور گورسوزان، تقاطع غیر هم‌سطح آزادگان و زیرگذر ابوموسی در بندرعباس بازدید و از نزدیک پیشرفت فیزیکی و مشکلات این طرح‌ها را بررسی کرد.

فریدون همتی در حاشیه بازدید از این طرح‌ها در خصوص رویکرد خود با مشکلات استان در گفت‌وگو با ایسنا،  منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده در آغاز کار خود قرار دارم، باید شهر و استان را ببینم، شرایط و مشکلاتش را بررسی کنم و با توجه به ظرفیت‌های محلی و امکانات شهر و استان و با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط به حل این مشکلات بپردازیم.

وی بابیان اینکه برخی از پروژه‌هایی که امروز بازدید کردیم مسائلی دارند که باید با تصمیم‌گیری‌های درست و هماهنگی دستگاه‌های مختلف درگیر موضوع حل شوند، افزود: هماهنگ کردن دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به کارها سرعت می‌دهد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: حرف اول و مهم در اجرای هر کاری هماهنگی بین مدیران اجرایی و شهری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شورای شهر است که هرچه بیشتر و قوی‌تر و دوجانبه باشد به تسریع پیشرفت پروژه‌ها و حل مشکلات کمک بیشتری می‌کند.

همتی با اشاره به اینکه هر دستگاه و بخشی ظرفیت‌ها و امکاناتی دارد که کنار هم گذاشتن و تلفیق و ترکیب آن‌ها، انرژی و ظرفیت جدیدی ایجاد می‌کند که به حل مسائل سرعت می‌بخشد، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم به‌سرعت ورود جدی به مشکلات شهری و استانی که شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌ها با آن‌ها درگیرند داشته و آن‌ها را حل کنیم تا بتوانند خدمات بهتری به مردم بدهند.

همچنین از نکات جالب این بازدیدها می‌توان به توضیحات شهردار بندرعباس اشاره کرد که در بازدید استاندار از پروژه پلاژ بانوان خطاب به استاندار هرمزگان عنوان کرد: در مورد این پروژه سازمان محیط‌زیست مسائلی را در خصوص آلودگی زیست‌محیطی ساحل، بدون توجه به این موضوع که متولی آلودگی و رفع آلودگی دریا شهرداری نیست، مطرح می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسین هاشمی تختی و محمد آشوری(نمایندگان هرمزگان در مجلس)، شیری، قصمی و پروین (از مدیران دستگاه اجرایی)، پویافر(فرماندار بندرعباس)، امینی زاده(شهردار بندرعباس) و باوقار(رئیس شورای شهر بندرعباس) از چهره‌های شاخصی بودند که در این بازدیدها استاندار را همراهی می‌کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *