ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برکه استقلال!

پدرخوانده‌های استقلال یا وارثان تاج‌، مدعیان سکوها و دلسوزان آبی‌ها! کدام‌یک مالک و صاحب واقعی استقلالند؟ مالکیت استقلال از نظر قانونی و شرعی حق کدام دسته است. این همه مدعی و دریغ از یک مدیر. یک لشکر بازیکن و حسرت از یک مربی.

بازخبر / باید دست به سوی ترکیه دراز کنیم با چهار میلیون یورو! و عجبا که جواب فاتح تریم بداخلاق و تندزبان هنوز منفی است. فعلاً گزینه باید خارجی باشد! چرا؟ چون برانکو موفق بوده است، چون پول بیشتری می‌خواهد و نگاه از بالا به فوتبال ما دارد.‌ چه کسانی در استقلال تصمیم می‌گیرند، با کدام تجربه و یا دانش و اندوخته. جهان‌بینی آنان در فوتبال در چه شعاعی است و چشم‌انداز و دوراندیشی آنها در کجاست؟

استقلال را همین ندانم‌گزینش‌ها به این روز انداخته است، حق انتخاب بهترین‌ها را از متفکران این تیم گرفته‌اند و برای این تیم سمپات‌ها و هواداران بازنشسته تصمیم می‌گیرند. مدیران می‌آیند و می‌روند و بنا می‌خرند و برج می‌سازند و پولشویی می‌کنند و آن تعداد از مدیران لایق نیز معلق و تعویض می‌شوند. یکی که آمد حرف حساب بزند گفتند واعظی‌آشتیانی به کنار و هوچی‌ها پریدند وسط میدان. مهره‌ها را می‌آورند و می‌سوزانند و باطل می‌کنند و دست به دامان فاتح تریم می‌شوند.

مردان تحصیلکرده با درجه دکترا را که با پیراهن استقلال رشد کردند را فراموش می‌کنند و در گزینش مدیران و مربیان دولت بازی می‌کنند، غریبه‌ها را می‌آورند از فرمانداری تا استانداری، از سازمان‌های مختلف و ارگان‌های غیر مربوط به فوتبال. امروز اگر پرسپولیس نفسی تازه کرده است و راهش هموارتر شده است به خاطر یک مرد فوتبالی به نام جعفر کاشانی در رأس هیئت مدیره است.

برای استقلال قصه‌های تلخی دارم که باید با مردم در میان بگذارم و از رئیس دولت درخواست کنم این تکه بزرگ ورزش و فوتبال را جدی‌تر بگیرد. باید استدلال‌های روشن و قاطع برای دکتر روحانی بیاورم که تیم‌های استقلال و پرسپولیس مهم هستند، خیلی مهم؛ این مهم بودن نباید ما را بترساند، بلکه از بودن این دو تیم باید خوشحال باشیم، اما با تدبیر و مدیریت صحیح به سراغشان برویم. آنچه تا به امروز از استقلال گفته‌اند اشتباه، غلط و غیر واقعی بوده است. برکه استقلال هنوز پرآب است و با این تحلیل‌های ضعیف و به دور از حقیقت آن را نخشکانیم، استقلال یک سرمایه معنوی و مردمی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *