اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس دانشگاه هرمزگان:

تحول در یک کشور در گروی توجه به آموزش عالی است/ ۱۳۷۲ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه هرمزگان پذیرش شدند

رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: برای سال جدید تحصیلی در این دانشگاه، ۱۳۷۲ دانشجوی جدیدالورود پذیرش شدند که بیش از ۶۵ درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

بازخبر / علی‌اکبر شیخی فینی در بندرعباس اظهار کرد: ریشه اصلی تحول در یک کشور و ایجاد توسعه پایدار توسعه آموزش عالی در رشته‌های مختلف بخصوص در آن دسته از رشته‌هایی است که یک استان به آنها نیاز دارد و بر پایه اصل آمایش سرزمینی به ایجاد و رشد آنها نیاز داریم.

وی افزود: در دانشگاه هرمزگان تمرکز ما ایجاد رشته‌هایی متناسب با افق آینده توسعه هرمزگان است و بخصوص در زمینه رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا این تمرکز جدی‌تر بوده و در عین حال توسعه رشته‌ها بر اساس ظرفیت‌های استان را نیز در نظر گرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه هرمزگان با بیان این که در اواخر شهریورماه کار جذب ۱۳۷۲ دانشجوی مقطع کارشناسی که از طریق آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی انجام شد، خاطرنشان کرد: از میان دانشجویان جدید الورود بیش از ۶۵ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و حدود ۳۵ درصد نیز دانشجویان مرد هستند.

شیخی فینی گفت: یکی از اولویت‌های جدی ما موضوع توجه به امر پژوهش با موضوعات بومی است که انتظار داریم صنایع استان هرمزگان نسبت به حمایت از این طرح‌های پژوهشی اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *