اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی هرمزگان با حضور وزیر

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به سفر فردا(چهارم شهریورماه) وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در این سفر دکتر آخوندی از پروژه‌های در دست احداث حوزه وزرات راه و شهرسازی در استان هرمزگان بازدید و چند پروژه بزرگ را نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

بازخبر،مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به سفر فردا(چهارم شهریورماه) وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در این سفر دکتر آخوندی از پروژه‌های در دست احداث حوزه وزرات راه و شهرسازی در استان هرمزگان بازدید و چند پروژه بزرگ را نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، غلامحسین شیری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری رسانه ها و توجه به برنامه های راه و شهرسازی خاطرنشان کرد، بنده دلیلی برای عدم اطلاع رسانی عملکرد حوزه راه و شهرسازی نمی‌بینم و به همه مدیران مجموعه تاکید کرده‌ام در این زمینه شفاف عمل کنند.

وی ادامه داد، در هر مجموعه نقاط ضعف و قوت زیادی وجود دارد و این دلیلی نمی‌شود که ما چشم هایمان را ببندیم و مردم را از وضعیت آگاه نکنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه برخی همه چیز را منفی و برخی آن را مثبت می‌بینند، گفت: توصیه من این است که همه چیز منطقی دیده شود.

وی افزود: وقتی همه جنبه های منفی اطلاع رسانی شود و بخش مثبت عملکرد را نگاه نکنیم بذر ناامیدی در جامعه کاشته می‌شود که لازم است در کنار نقد، عملکردهای مثبت نیز به اطلاع مردم هم برسد.

شیری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد، این مسئله در نگاه ما بسیار مهم است و باید در عمل آن را ثابت کنیم از این رو تمامی مجموعه راه و شهرسازی موظف شده اند درخواست مراجعه کنندگان چه مثبت و چه منفی را با ذکر دلیل حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پاسخ دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از رسانه‌ها خواست تا مراقبت از تابلوهای جاده ای را در بین مردم فرهنگ سازی کنند چرا که مراقبت و جلوگیری از تخریب آن بر افزایش ایمنی جاده ها می‌افزاید

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *