ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هشدار عضو شورای شهر بندرعباس در مورد تداوم ورود فاضلاب شهری به ساحل بندرعباس

آبتین امیری، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نسبت به تداوم وضیت فاضلاب شهری ، در بندرعباس هشدار داد

بازخبر /آبتین امیری، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نسبت به تداوم وضیت فاضلاب شهری ، در بندرعباس هشدار داد.

با اعضای شورای پنجم در مورد مسئله ورود فاضلاب شهری به دریا و نحوه زیباسازی ساحل بندرعباس اتفاق نظر داریم.مساله فاضلاب شهری در بندرعباس زیبایی ساحل این شهر را زیر سوال برده است.

 

ساحل بندرعباس را به عنوان مزیت اصلی شهر که می تواند به توسعه گردشگری و اقتصاد شهری کمک کند را باید توسعه داد.اما در این شرایط که ساحل بندر عباس میزبان فاضلاب شهری است ، امید چندانی به توسعه گردشگری دراین حوزه وجود ندارد.

مسئله آلودگی ساحل و تمیز نگه داشتن آن از اصلی ترین برنامه های این دوره شورا است.برای حل این مشکل نشست هایی را با نمایندگان و‌ نماینده عالی دولت در استان خواهیم داشت وراهکارهای ممکن برای حل این بحران را به آنها ارایه خواهیم داد.
حفظ حریم دریا، پیشروی های غیرکارشناسی خشکی به دریا، ورود روان آبها و پسابهای فاضلاب به دریا، وضع نامناسب خورهای شهر و انواع آلودگیهای دیگری که باعث تهدید بهداشت ساحل نشینان بندرعباس و محیط زیست شهری می شود از طریق یک کمیته علمی مورد مطالعه، پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

در خصوص ساز و کار تشکیل این کمیته قبلا با شهردار بندرعباس صحبت شده و ایشان موافق تشکیل این کمیته هستند.
نیاز است هماهنگی ، سرعت و جدیت بیشتری در خصوص مسئله ورود پساب فاضلاب و روان آبهای سطحی به دریا از سوی دیگر دستگاههای متولی و مرتبط با موضوع در استان شکل بگیرد.

 

تنها با اعتبارات شهرداری یا بودجه های عمرانی استان امکان حل کامل مسئله وجود ندارد و باید برای ساماندهی فاضلاب و ساحل از اعتبارات ملی استفاده نمود زیرا بخشی از شرایط نامناسب شکل گرفته در ساحل بندرعباس اثرات صنایعی بوده که به صورت ملی تاسیس شده و تاثیرات مخربی را بر زندگی مردم بندرعباس گذاشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *