آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل انتقال خون هرمزگان:

ماه مهر را با اهدای خون آغاز کنیم/ نیاز به خون در هرمزگان دائمی است

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: ماه مهر سرآغاز فصل تعلیم و تربیت است و در این ماه از همه مردم هرمزگان می‌خواهیم که با اهدای خون، بیماران را کمک کنند.

بازخبر / از بندرعباس، ایمان زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع ماه مهر و شروع فصل مدارس از شهروندان هرمزگانی تقاضا داریم اهدای خون را در کنار مهیا شدن برای آغاز فصل علم آموزی فراموش نکنند.

وی افزود: خانواده ها و شهروندان در تدارک این فصل پرشور هستند و ممکن است اهدای خون که امری حیاتی در نجات جان بیماران است، فراموش و یا به زمانی دیگر سپرده شود. این نکته را یادآوری می‌کنیم که نیاز به خون در استان همیشگی است و مختص زمان خاص ومشخصی نیست و ما از تمامی شهروندان هرمزگانی در خواست می‌کنیم امر مهم اهدای خون را نیز در این ماه پرمهر فراموش نکنند چرا که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نیستند و مصرف‌کنندگان اصلی خون بیماران تالاسمی، بیماران مبتلا به انواع هموفیلی، بیماران دیالیزی، بیماران نیازمند به جراحی‌های بزرگ (قلب، کلیه، مغز استخوان، ریه و …)، نوزادان مبتلا به زردی ناشی از ناسازگاری خون مادر و جنین، بیماران پیوند اعضا، سوختگی‌های شدید، کم خونی‌های مزمن و انواع سرطان‌ها به‌ ویژه در مرحله شیمی درمانی هستند، همیشه نیازمند به خون هستند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان تصریح کرد: تمام پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به مراکز خون‌گیری در بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم در ساعات کاری صبح و عصر مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *