ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

قاتل پسر۱۱ساله: پشیمانم!

پسر جوان که در جنایتی جنون آمیز، پسر ۱۱ ساله همسایه را به پشت بام خانه کشانده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در جلسه تحقیق، ضمن ابراز پشیمانی به تشریح جزئیات روزحادثه پرداخت.

بازخبر / متهم جوان، شامگاه جمعه ۱۷ شهریور امسال، ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه سه طبقه‌شان دریکی ازمحله‌های جنوب تهران کشاند و او را در لانه کبوترها ازپا درآورد. بعد هم با کمک برادرش جسد را داخل چمدانی گذاشته و آن را در بیابان‌های اطراف جاده قم – تهران رها کردند. این جنایتکار پس از انتقال به شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

متهم ۲۲ ساله ضمن ابراز پشیمانی، درباره انگیزه‌اش گفت: «چون خودم در کودکی و درست زمانی که هم سن و سال ابوالفضل بودم مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم با دیدن ابوالفضل تصمیم گرفتم او نیز مثل من قربانی نشود. آن روز وقتی ابوالفضل را دیدم به فکرم رسید که او را از حادثه‌ای که در کمینش بود نجات دهم. مقتول را می‌شناختم و بارها او را در حال بازی در پارک دیده بودم. آن روز به بهانه نشان دادن کبوترهایم وزمانی که مادر و برادرم خانه نبودند به پشت بام کشاندم. بعد هم بدون آنکه نقشه‌ تجاوز در سر داشته باشم او را با ضربات چاقو کشتم. بعد از قتل، جسد را داخل نایلون پیچیدم و در انباری گذاشتم که برادرم وارد خانه شد.

از حال پریشانم و بریدگی دستم متوجه شد که اتفاق بدی افتاده است. ماجرا را برایش گفتم و تصمیم گرفتیم جسد را از خانه خارج کنیم. برادرم داخل خانه ماند و من به حوالی ترمینال جنوب رفتم و خودروی پرایدی را دربست گرفتم. به خانه آمدم و به همراه برادرم جسد ابوالفضل را که داخل چمدان بود در ماشین گذاشته و به سمت قم حرکت کردیم. ما به قم رفتیم و حتی از میدان هفتاد و دو تن قم هم گذشته بودیم که از راننده خواستم برگردد. در راه بازگشت در ۵۵ کیلومتری تهران از راننده خواستم نگه دارد. چمدان را از ماشین خارج کردم و پس از طی ۵۰۰ متر آن را در حالی که جسد ابوالفضل داخلش بود رها کرده و به تهران برگشتیم. از کاری که کرده‌ام پشیمانم و دلم می‌خواست که زمان به عقب برگردد تا مرتکب چنین اشتباهی نمی‌شدم. اما افسوس که خیلی دیرشده است.» درپی اظهارات پسر جوان، بازپرس «دشتبان» دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد تا پس از تکمیل پرونده، کیفرخواست صادرشود.

ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *