اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

حمایت نمایندگان استان از استاندار جدید را اعلام می‌کنم/ توجه به هرمزگان توجه به سرمایه‌های ملی است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هرمزگان از چنان ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است که توجه به آن می‌تواند دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته باشد.

حسین هاشمی تختی پیش از ظهر دیروز  در مراسم تودیع جاسم جادری و معارفه فریدون همتی به عنوان استاندار جدید هرمزگان که در سالن شرکت گاز هرمزگان و با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: مردم هرمزگان مردم نجیبی هستند و در طول همه سال‌های بعد از انقلاب، حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در این راه مجاهدت‌های فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: انتظار مردم استان هرمزگان این بود که از ظرفیت نیروی انسانی درون استان به عنوان شخص اول دولت در هرمزگان (استاندار) استفاده شود که این گونه‌ نشد اما با این حال ما حمایت مجمع نمایندگان استان هرمزگان از آقای همتی را اعلام می‌کنیم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت که همراهی عملی با استاندار جدید داشته باشیم تا بتوانیم باری از دوش مردم برداشت.

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: مردم هرمزگان احساس می‌کنند که در موازانه قدرت در کشور قرار ندارند و ما به طور جد از آقای وزیر کشور و دولت انتظار داریم که از ظرفیت نیروهای استان هرمزگان در مناصب دولتی استفاده بیشتری شود.

هاشمی تختی با بیان این که از جادری تشکر می کنم چرا که آنچه در توان داشت، خدمت کرد اما بضاعت هر فرد محدود است و از نکات شاخص وی ایستادگی در مقابل تجزیه پارسیان بود که با مردم در این مسیر همراه شد و البته آسیب‌هایی را نیز دید اما با قدرت در کنار مردم حاضر شد.

وی همین طور عنوان کرد: استان هرمزگان در حوزه تقسیمات کشوری مشکلاتی دارد که ضروری است تا وزارت کشور در خصوص این مشکلات تدبیر کند. منطقه فین هرمزگان حدود ۷۰ سال است که در تقسیمات کشوری “”بخش”” بشمار می‌رود و ارتقا نیافته و این وضعیت را در منطقه شرق هرمزگان و در حوزه هشت‌بندی نیز شاهد هستیم و نقاط مختلفی در استان قرار دارند که در حوزه تقسیمات کشوری در انتظار تصمیم کلان وزارت کشور هستند تا ارتقا پیدا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان همچنین تصریح کرد: قانون تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد که در برخی از استان‌های کشور وجود دارد باید در هرمزگان نیز اجرایی شود تا مردم از مناطق آزاد موجود در استان خود بهره‌ای برده باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *