ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده بندرعباس خطاب به وزیر کشور:

چرا به من ۱۰ دقیقه وقت برای سخن گفتن ندادید؟!/ ۷۰ درصد آمار ارائه شده توسط جادری غلط است

نماینده بندرعباس در جلسه معارفه استاندار جدید هرمزگان با فریاد خطاب به وزیر کشور گفت: چرا به من ۱۰ دقیقه وقت براس سخن گفتن نداید؟!

بازخبر / احمد مرادی در جلسه معارفه استاندار جدید هرمزگان که پیش از ظهر امروز در سالن شرکت گاز هرمزگان برگزار شد، با صدای بلند و خطاب به وزیر و قبل از آغاز سخنان رحمانی فضلی، اظهار کرد: قرار نیست در این جلسه فقط تعریف و تمجید شود، باید به منتقدین هم وقت سخنرانی میدادند که به بنده به عنوان نماینده مردم حتی ده دقیقه وقت ندادند.

وی افزود: بنده ۲۸ سال در وزارت کشور خدمت کرده‌ام و با همه زیر و بم آن آشنا هستم، من نمی‌گویم آقای جادری کاری برای استان نکردند،کار کردند اما ناچیز بوده و استان را از مسیر پیشرفت و توسعه دور کردند.

نماینده بندرعباس ادامه داد: ۷۰ درصد آمار ارائه شده غلط و سیاه‌نمایی است و بنده به عنوان نماینده مؤظفم از حقوق مردم دفاع کنم و نگذارم کسی پای روی مردم بگذارد و به هدفش برسد.

 وزیر کشور با شنیدن این اظهارات به سخنان خود ادامه داد.

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *