آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

جادری : تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم/ به تقویت نیروهای بومی و ماندگار اعتقاد داشته‌ام

استاندار سابق هرمزگان گفت: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

بازخبر /  استاندار سابق هرمزگان گفت: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس ، جاسم جادری روز گذشته (۲۶ شهریورماه) در دیدار صمیمی با معاونین و مدیران استانداری و فرمانداران استان هرمزگان، عنوان کرد: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

وی ادامه داد: خط قرمز من، منافع نظام و کشور و مردم بود در خدمت به مردم و رعایت منافع کشور با کسی تعارف نداشتم .

جادری با تأکید بر اینکه در استانداری هرمزگان به تقویت نیروهای بومی و ماندگار و درون‌سازمانی اعتقاد داشته‌ام، افزود: در این راستا تلاش کردیم از ظرفیت نیروهای وزارت کشور در مجموعه استانداری هرمزگان و فرمانداری‌ها به‌خوبی استفاده شود .

وی با بیان اینکه هرمزگان استانی با ظرفیت‌های بسیار خوب است، تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم تمامی ظرفیت‌های سیاسی و همچنین اقوام و مذاهب به‌خصوص اهل سنت در مدیریت استان هرمزگان به‌کارگیری شود .

جادری ضمن آرزوی موفقیت برای همتی استاندار جدید هرمزگان، اظهار کرد: مدیران استان همچون گذشته در مسیر تلاش و خدمت بیشتر به مردم و همچنین تحقق اهداف دولت دوازدهم گام بردارند .

در پایان این دیدار صمیمی، معاونین و مدیران استانداری و فرمانداران از تلاش‌های چهارساله دکتر جادری در استانداری هرمزگان قدردانی کردند و به همین منظور لوح سپاسی تقدیم جادری شد.

جاسم جادری از آذرماه سال ۹۲ تا شهریور ۹۶ به مدت حدود چهار سال استاندار هرمزگان بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *