ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جادری : تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم/ به تقویت نیروهای بومی و ماندگار اعتقاد داشته‌ام

استاندار سابق هرمزگان گفت: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

بازخبر /  استاندار سابق هرمزگان گفت: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس ، جاسم جادری روز گذشته (۲۶ شهریورماه) در دیدار صمیمی با معاونین و مدیران استانداری و فرمانداران استان هرمزگان، عنوان کرد: در طول چهار سال حضور در استان هرمزگان تلاش کردم از دایره انصاف و عدل خارج نشوم.

وی ادامه داد: خط قرمز من، منافع نظام و کشور و مردم بود در خدمت به مردم و رعایت منافع کشور با کسی تعارف نداشتم .

جادری با تأکید بر اینکه در استانداری هرمزگان به تقویت نیروهای بومی و ماندگار و درون‌سازمانی اعتقاد داشته‌ام، افزود: در این راستا تلاش کردیم از ظرفیت نیروهای وزارت کشور در مجموعه استانداری هرمزگان و فرمانداری‌ها به‌خوبی استفاده شود .

وی با بیان اینکه هرمزگان استانی با ظرفیت‌های بسیار خوب است، تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم تمامی ظرفیت‌های سیاسی و همچنین اقوام و مذاهب به‌خصوص اهل سنت در مدیریت استان هرمزگان به‌کارگیری شود .

جادری ضمن آرزوی موفقیت برای همتی استاندار جدید هرمزگان، اظهار کرد: مدیران استان همچون گذشته در مسیر تلاش و خدمت بیشتر به مردم و همچنین تحقق اهداف دولت دوازدهم گام بردارند .

در پایان این دیدار صمیمی، معاونین و مدیران استانداری و فرمانداران از تلاش‌های چهارساله دکتر جادری در استانداری هرمزگان قدردانی کردند و به همین منظور لوح سپاسی تقدیم جادری شد.

جاسم جادری از آذرماه سال ۹۲ تا شهریور ۹۶ به مدت حدود چهار سال استاندار هرمزگان بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *