آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

وزیر کشور : در هرمزگان در این چهار سال گام های بلندی برداشته شد

وزیر کشور با بیان اینکه استان هرمزگان از استان های پر ظرفیت و در این چهار سال گام های بلندی برداشته شد، اضافه کرد: امیدواریم با تجربه ای که در این چهار سال در اداره استان هرمزگان کسب شد به استاندار جدید منتقل شود و با توجه به تجربه و سابقه ای که در این چهار سال در استان های دیگر داشته است، بتواند خدمت مناسبی در هرمزگان داشته باشد.

بازخبر /  وزیر کشور با بیان اینکه استان هرمزگان از استان های پر ظرفیت و در این چهار سال گام های بلندی برداشته شد، اضافه کرد: امیدواریم با تجربه ای که در این چهار سال در اداره استان هرمزگان کسب شد به استاندار جدید منتقل شود و با توجه به تجربه و سابقه ای که در این چهار سال در استان های دیگر داشته است، بتواند خدمت مناسبی در هرمزگان داشته باشد.

وزیر کشور گفت: به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان هرمزگان و در فرودگاه بندرعباس، افزود: معیارهای انتخاب استانداران تغییری نکرده و براساس ارزیابی چهارساله‌ای که از استانداران صورت گرفته است، اقدامات در این زمینه انجام‌شده است .

وی درباره معیارهایی که باید استانداران در دولت دوازدهم داشته باشند، خاطرنشان کرد: استانداران باید کماکان توسعه‌گرا باشند و حتماً سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و اجرا کنند. همچنین باید قدرت هماهنگی و تعامل داشته باشند و دارای تجربه مفید در این زمینه باشند، بنابراین تلاشمان بر این است که در جابه‌جایی‌ها، استانداران موجود که چهار سال کارکرده و تجربه کسب کرده‌اند دوباره بکار گرفته شوند .

وزیر کشور اضافه کرد: برخی استانداران، خود تقاضای بازنشستگی کرده‌اند و یا برخی تقاضا کرده‌اند که در دستگاه‌های اجرایی دیگر خدمت کنند بنابراین ناگزیرم که جابه‌جایی‌ها را انجام دهیم. امیدواریم هر کس که به‌عنوان استاندار انتخاب می‌شود در خدمت به مردم و انقلاب باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه دستگاه های دیگری در خدمت دولت باشند امر جابه جایی استانداران در حال صورت گرفتن است، اضافه کرد: قطعاً برنامه های دولت محور کار است، ایجاد هماهنگی بین همه مسئولان در دستور کار است و تعاملات مثبتی که بتوانیم از همه ظرفیت های استان ها در جهت ادامه کار در استان ها توفیق داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه استان هرمزگان از استان های پر ظرفیت و در این چهار سال گام های بلندی برداشته شد، اضافه کرد: امیدواریم با تجربه ای که در این چهار سال در اداره استان هرمزگان کسب شد به استاندار جدید منتقل شود و با توجه به تجربه و سابقه ای که در این چهار سال در استان های دیگر داشته است، بتواند خدمت مناسبی در هرمزگان داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *